Jump to content

User Track probleem (mac)


GuitarGuy666

Recommended Posts

hallo iedereen,

Ik heb in GTA SA liedjes in mijn user track map gedaan, maar als ik de game speel hoor ik alleen maar die reclame.

Ik heb al gedaan wat in dit topic staat: http://www.gtaforum.nl/topic/126241-user-tack-files/

maar het wil niet werken. Alle leestekens zijn eruit en alles is .mp3. Ik heb v1.01 en draai op een mac.

enige oplossingen?

supergtagamer

Link to comment
Delen op andere websites

Download Mp3tag (gratis), laad de map waarin je nummers zitten en ga na of er dan toch geen leestekens of letters uit een andere taal (Cyrillisch, Arabisch) in zitten. :)

Edit: Oh, je hebt een Mac. Gelukkig heeft iemand een Mp3tag voor de Mac gemaakt, en je kunt 'm hier downloaden. ;)

Bewerkt: door Cabyon
Link to comment
Delen op andere websites

Als je op die bestanden in dat programma klikt, krijg je dan ook zo'n witten velden links of staan er dan allemaal namen en etc.? Zoja, verwijder die dan. Gewoon wit maken via backspace, en dan opslaan via CTRL+S. Overigens is het aan te raden de eventuele covers ook te verwijderen (die zie je waar nu dat vinyl-achtige plaatje is) door te klikken met je rechtermuisknop > verwijderen. En dan natuurlijk weer saven via CTRL+S. :)

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Ik wil toch wel even graag dit probleem proberen op te lossen. Ik heb wat gegoogeld en daar kwamen de volgende tips uit:

- Misschien dat het slim is om in plaats van de echte bestanden snelkoppelingen te gebruiken;

- Kijk of jouw bestanden niet beveiligd zijn. Beveiligde nummers speelt hij namelijk niet af;

- Heb je 'm gedownload of via DVD gekocht? Zoja gedownload, waar? Zoja gekocht via DVD, is 't de originele?

- Heb je zoiets als Daemon Tools op je pc? Dat kan problemen opleveren namelijk.

Voor de rest graag checken of je alles in de goede mappen zet.

Link to comment
Delen op andere websites

Sorry, ik had lang niet meer gekeken in dit topic, en ik ga nu proberen. Ik heb helaas geen daemon tools.

De muziek is gedownload van o.a beemp3 en piratebay.

EDIT:

Ok, ik heb ze allemaal op "lezen en schrijven" gezet en snelkoppelingen gebruikt, maar het werkt nog steeds niet :(

Bewerkt: door supergtagamer
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...