Jump to content

PSY - Gentleman


Michael

Recommended Posts

Met de EMA Awards 2012 heeft hij ook prijzen opgestreken. Ik hoop dat hij weer iets wint (misschien iets van Beste Nieuwkomer)

Zo nieuw is hij niet want hij maakt al meer dan 10 jaar muziek. Als je voortaan nou eerst iets googled voordat je weer begint te bazelen komen we geloof ik allemaal wat verder.

Je hoeft niet in alles nieuw te zijn om een nieuwkomer te zijn. Het is een nieuwkomer op globaal niveau. Op semi-internationaal niveau ( landen in Azië ) was ie al langer actief en is het geen nieuwkomer.

Om er op door te gaan in de EMA Awards, daar heb je de " New Act "-award; wat ook wel "Best Breakthrough Act" word genoemd. En dat gaat hier ook echt om nieuwkomers voor het internationale publiek. Aangezien Psy al bekend was op semi-internationaal niveau, kreeg hij ook daarvoor geen erkenning; daar was de " breaktrough " te klein voor.

Dat betekent echter niet dat " Gangnam Style ", niet voor hem de doorbraak bracht tot de globale bekendheid, die hij nu heeft. Want in de aantallen en mate qua bekendheid, was daardoor wel echt een verschil te merken t.o.v. de bekendheid daarvoor.

Daarbij, is het denk ik niet nodig om een offensieve houding in te nemen; ligt je beredenering toe. Daarbij is het inderdaad handig en verstandig om eerst informatie in te winnen voordat je een bericht over het onderwerp plaatst. Denk je dat je de informatie die je post in je bericht, correct is en blijkt dat niet zo te zijn? Dan moet je uit de berichten die het tegendeel bewijzen, de informatie kunnen halen. En doe dat niet met dingen zoals " zoek het op google! ", dat heeft volgens mij nog niemand geholpen.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Ik heb een beetje een wtf gevoel bij deze clip! Het wordt Gentleman genoemd maar het tegenover gestelde wordt gedaan, een vrouw gekleineerd en rare dingen met eten. Maar wel goed dat hij t bij t concept van z'n vorige dans erbij houdt, het is dan ook wel lachen.

En de vrouw waar mee ie dans krijgt gelijk ook publicatie want ze is een zangeres.

Link to comment
Delen op andere websites

"Gentleman" is ook een beetje expres een ironische benaming, omdat hij juist alles behalve een Gentleman is. Al heb ik dan nog wel bij het grootste gedeelte van de clip een "wtf"-gevoel, maar gelukkig vind ik het nummer ook niet leuk dus ben ik ook niet nieuwsgierig naar de filosofie erachter.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...