.Timothy Geplaatst: 30 april 2013 Rapport Geplaatst: 30 april 2013 Wat ben jij te weten gekomen over de omgeving in de trailer? Screencaps Michael trailer Screencaps Franklin trailer Screencaps Trevor trailer Reageren
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 30 april 2013 Rapport Geplaatst: 30 april 2013 In de trailer (drie samengevoegde dus) was enorm veel variatie in de omgeving te zien. Veel stedelijk, maar ook veel woestijngebied en van die kleine dorpjes. En dat vind ik wel mooi om te zien. Als je het stadsleven beu bent, gewoon even lekker wat gaan crossen nabij die dorpjes. Reageren
3L1077 Geplaatst: 30 april 2013 Rapport Geplaatst: 30 april 2013 Dit wordt echt énorm divers, je wordt echt 3 keer naar een andere leefwereld geteleporteerd. Reageren
Faenty. Geplaatst: 30 april 2013 Rapport Geplaatst: 30 april 2013 Ik vond die woestijn er echt bruut uitzien: Reageren
Foreigner97 Geplaatst: 30 april 2013 Rapport Geplaatst: 30 april 2013 Ademloos. Vooral dit beeld van de stad spreekt mij erg aan: Verder ziet het woestijngebied er inderdaad super uit! En ook de ghetto's, waarin Franklin leeft, perfect! Reageren
Die Hard Geplaatst: 30 april 2013 Rapport Geplaatst: 30 april 2013 Ademloos. Vooral dit beeld van de stad spreekt mij erg aan: Die smog hebben ze echt fantastisch gedaan. Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 30 april 2013 Rapport Geplaatst: 30 april 2013 Ademloos. Vooral dit beeld van de stad spreekt mij erg aan: Verder ziet het woestijngebied er inderdaad super uit! En ook de ghetto's, waarin Franklin leeft, perfect! Dat uitzicht is inderdaad zooooo vet. Ik vond het direct prachtig toen ik het zag. Ik kijk echt zo uit naar het verkennen van de ghetto's. Ze zien er inderdaad gigantisch uit :3 Reageren
GrandTheftHaye Geplaatst: 30 april 2013 Rapport Geplaatst: 30 april 2013 Waarschijnlijk komen er nu ook nog veel meer indoor-environments, je ziet namelijk al best veel in de trailers Reageren
Die Hard Geplaatst: 30 april 2013 Rapport Geplaatst: 30 april 2013 Is dat niet Griffith Observatory op de achtergrond in de heuvels? Zagen we ook al in de tweede trailer. Reageren
BelgiumRedDevils Geplaatst: 30 april 2013 Rapport Geplaatst: 30 april 2013 Is dat niet Griffith Observatory op de achtergrond in de heuvels? Zagen we ook al in de tweede trailer. Yep, was al te zien in Trailer één zelfs! Reageren
Die Hard Geplaatst: 30 april 2013 Rapport Geplaatst: 30 april 2013 Is dat niet Griffith Observatory op de achtergrond in de heuvels? Zagen we ook al in de tweede trailer. Yep, was al te zien in Trailer één zelfs! Daar heb ik het niet gezien hoor? Maar goed, maakt niet uit. Reageren
Faenty. Geplaatst: 30 april 2013 Rapport Geplaatst: 30 april 2013 Is dat niet Griffith Observatory op de achtergrond in de heuvels? Zagen we ook al in de tweede trailer. Yep, was al te zien in Trailer één zelfs! Daar heb ik het niet gezien hoor? Maar goed, maakt niet uit. Reageren
BelgiumRedDevils Geplaatst: 30 april 2013 Rapport Geplaatst: 30 april 2013 Dat monument zal nog in de toekomst een belangrijke rol spelen. Een missie er rond en natuurlijk dat we dit in-game vaak zullen overvliegen... Reageren
Joriz Geplaatst: 30 april 2013 Rapport Geplaatst: 30 april 2013 Het sproeivliegtuigje is niet nieuw maar de landerijen en al het groen is wel goed te zien: Reageren
BelgiumRedDevils Geplaatst: 30 april 2013 Rapport Geplaatst: 30 april 2013 Bekijk de eerste afbeelding is goed! Er is een klein vliegveldje aan de linkerzijde, als ik me niet vergis. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.