Jump to content

Previews


Faenty.

Recommended Posts

Zoals jullie allemaal weten komen morgen de nieuwe previews van de nieuwe demo die verschillende gamesites hebben gezien. Wat verwachten jullie hier van?

Ikzelf hoop sowieso erop dat ze iets hebben gezien van onderwater gameplay en veel nieuwe screens met nieuwe inhoud. Mischien kunnen ze meer vertellen over de grootte van de map en ik wil meer weten over de speciale voertuigen (vliegtuigen, jetski's, duikboten).

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zit er net dingen over op te zoeken, want sommigen zeggen dat IGN met een preview komt, dan weer Game Informer, maar ikzelf dacht CVG. Ben benieuwd!

Hoop veel informatie, vooral meer het aanpassen van wapens, voertuigen en kleding. Zie namelijk in de nieuwe trailers Trevor verschillende outfits dragen, en Franklin met een zonnebril. Ook de onderwater-wereld en de gameplay ben ik erg benieuwd naar ;) En natuurlijk de echte, officiële map, maar daar zullen ze morgen vast niet mee komen...

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zit er net dingen over op te zoeken, want sommigen zeggen dat IGN met een preview komt, dan weer Game Informer, maar ikzelf dacht CVG. Ben benieuwd!

Hoop veel informatie, vooral meer het aanpassen van wapens, voertuigen en kleding. Zie namelijk in de nieuwe trailers Trevor verschillende outfits dragen, en Franklin met een zonnebril. Ook de onderwater-wereld en de gameplay ben ik erg benieuwd naar ;) En natuurlijk de echte, officiële map, maar daar zullen ze morgen vast niet mee komen...

Het is een preview die R* aan diverse magazines toont. Een leuk verhaaltje, wat leuke beelden, en de magazines schrijven daarna wat ze allemaal hebben mogen zien. Vandaar dat iedereen met een preview komt. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Eigenlijk maakt het me niet zoveel uit wélke info, áls we maar info krijgen. Vind het jammer dat dit zo snel na de trailers komt. Dan krijg je iedere keer weer zo'n enthousiast gevoel, en dat tempert weer. Als we nu eens wat meer "aan het lijntje" worden gehouden... :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

De afgelopen tijd heb ik niet het idee dat ze stoppen met info geven; dus laat alles maar lekker komen. Hopelijk bolgende maand ook de gta V site(zoals toen met gta IV en SA) en ik ben helemaal blij.

En dat het gevoel dan tempert maakt niks uit want het entthousiaste gevoel wordt bij mij iedere keer sterker.

Link to comment
Delen op andere websites

Ach, ik weet niet wat ik ervan moet verwachten. Ik ben wel erg benieuwd naar gameplay e.d., dus hopelijk gaan ze dat zo goed mogelijk beschrijven, evenals verdere details en andere aspecten. Zoals die random characters/missies waarover ooit is gesproken, die je bijvoorbeeld start door iemand een lift te geven o.i.d.

Hopelijk volgende maand ook de gta V site(zoals toen met gta IV en SA) en ik ben helemaal blij.

Er is anders allang een GTA V website in de lucht, namelijk deze. Of bedoel je iets anders?

Link to comment
Delen op andere websites

Ach, ik weet niet wat ik ervan moet verwachten. Ik ben wel erg benieuwd naar gameplay e.d., dus hopelijk gaan ze dat zo goed mogelijk beschrijven, evenals verdere details en andere aspecten. Zoals die random characters/missies waarover ooit is gesproken, die je bijvoorbeeld start door iemand een lift te geven o.i.d.

Hopelijk volgende maand ook de gta V site(zoals toen met gta IV en SA) en ik ben helemaal blij.

Er is anders allang een GTA V website in de lucht, namelijk deze. Of bedoel je iets anders?

Ik bedoel meer zoals die van GTA IV en SA waar ze special dingen op hadden zoals mini gameplay beelde van SA of de outlines van de GTA IV map.

Link to comment
Delen op andere websites

Heb nu de preview van CVG gelezen. Wapens kan je aanpassen, auto's kun je aanpassen, jezelf kun je aanpassen, en je kunt weer huizen, garages en bedrijven kopen. Yeass :)

And yet there's still more to tell. Afterwards, as we quiz Rockstar, the game's biology emerges further. Pay N Sprays now double up as mod shops, and your cars can be given paint jobs, new wheels, window tints, grilles, spoilers, plus you can upgrade suspensions, engine and brakes - handy if you've pinpointed, say, an Infernus that you think could be a useful getaway vehicle.

You can customise weapons too, adding laser sights, scopes, silencers, and high capacity magazines. This is particularly relevant during the prep stage: you might find one weapon is good for clearing rooms, or another better for stealth, and as you earn more cash, you can develop and improve that weapon so that - by the time you head into the key heists - you have best, most specced-up firearm available for the job. Oh, and just to round things off, you can customise yourself as well, with haircuts and new clothes, or by dropping into a tattoo parlour between missions. (We spotted one on Vinewood Boulevard, close to the Chinese Theatre.)

It doesn't stop there. You can pick up hitchikers, do stunt jumps and flying challenges, take part in yoga, golf, tennis or bike races, and - despite Rockstar being coy on this up until now - buy property too. Houses, garages and businesses can all be snapped up, providing a useful, additional revenue source that drip-feeds cash over time. Rather neatly, there seemed to be the suggestion that the men would remain true to their characters too: twentysomething Franklin will like the idea of buying a nightclub more than Michael, who might fancy investing in a marina.

Toch wel het belangrijkste stuk voor mij uit de hele preview ;)

Bewerkt: door _Night-Men_
Link to comment
Delen op andere websites

Grand Theft Auto V also totes an experience system that finally gives players real control over the growth trajectory of their characters. And no GTA: San Andreas-like obnoxiousness is required, either, so no eating or working out. Each character is judged based on a series of nine statistics – Stamina, Shooting, Strength, Stealth, Flying, Driving, Mechanic, Lung Capacity, and Special –

Leuk om te horen dat de verschillende skills uit SA ook weer aanwezig zijn.

Link to comment
Delen op andere websites

Geld verdienen werkt grotendeels zoals je gewend bent. Je krijgt het voor de missies die je doet, maar ook voor allerlei andere legale of illegale klusjes. Toch is er wel degelijk verschil, want er zijn veel meer manieren om geld uit te geven. Je kunt bijvoorbeeld nog steeds een auto, boot of vliegtuig stelen, alleen kun je een voertuig niet langer zomaar ergens parkeren voor toekomstig gebruik. Als je een auto wilt bewaren, zul je eerst een garage moeten hebben. Dat kan, maar die dien je wel te kopen. Dat geldt ook bij een boot. Wil je die bewaren, dan moet je een jachthaven kopen. Wil je een vliegtuig tot je beschikking houden, dan zul je eerst een vliegveld moeten aanschaffen. Daar kunnen grote grote sommen geld mee gemoeid zijn. Er zitten voordelen aan het kopen van dergelijk vastgoed, zegt Rockstar, al wil het nog niet loslaten welke perks dat oplevert. Je kunt je geld overigens ook spenderen aan het opwaarderen en het versieren van eigendommen als auto's en geweren. Daarmee zou het zonde zijn als je je wapens verliest als je doodgeschoten wordt. Gelukkig kun je dit keer ook actief worden in de zakenwereld en daar een stabiele stroom inkomsten mee genereren, al willen de makers nog niet loslaten hoe dat werkt.

Wauw... De bevestigingen waar ik naar op zoek was. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Nog 138 dagen te gaan, dit wordt echt de beste game ooit, wat je allemaal wel niet kan doen. Het enige waar ik bezorgd over ben is of dit wel op een simpel schijfje past.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...