Jump to content

Previews


Faenty.

Recommended Posts

Nog 138 dagen te gaan, dit wordt echt de beste game ooit, wat je allemaal wel niet kan doen. Het enige waar ik bezorgd over ben is of dit wel op een simpel schijfje past.

Zo niet, dan vindt R* daar echt wel een oplossing voor. Twee schijfjes is overigens helemaal niet erg, toch? ;)

Eerst zag ik voorbij komen dat Franklin een goede schutter was, dan Trevor en dan weer Michael. Best grappig dat al die artikels elkaar tegenspreken.

Franklin werkt voor die louche autoverkoper, dus hij is degene met goede driving-skills. Trevor had de hogere pijngrens (meer health) vanwege.. tja.. omdat hij knettergek is. En Michael kan blijkbaar goed schieten vanwege zijn criminele verleden. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Nog 138 dagen te gaan, dit wordt echt de beste game ooit, wat je allemaal wel niet kan doen. Het enige waar ik bezorgd over ben is of dit wel op een simpel schijfje past.

137

ot: als je bijv een overval op een geldwagen (of een winkel/bank) wilt doen moet je zelf alle voorbereidingen treffen(zie je ook het realisme wat rockstar erin zet)zoals vluchtauto jatten, geldverdeling,wapens enz enz

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...