thebig Geplaatst: 2 mei 2013 Rapport Geplaatst: 2 mei 2013 Eerst zag ik voorbij komen dat Franklin een goede schutter was, dan Trevor en dan weer Michael. Best grappig dat al die artikels elkaar tegenspreken. Reageren
Die Hard Geplaatst: 2 mei 2013 Rapport Geplaatst: 2 mei 2013 Nog 138 dagen te gaan, dit wordt echt de beste game ooit, wat je allemaal wel niet kan doen. Het enige waar ik bezorgd over ben is of dit wel op een simpel schijfje past. Zo niet, dan vindt R* daar echt wel een oplossing voor. Twee schijfjes is overigens helemaal niet erg, toch? Eerst zag ik voorbij komen dat Franklin een goede schutter was, dan Trevor en dan weer Michael. Best grappig dat al die artikels elkaar tegenspreken. Franklin werkt voor die louche autoverkoper, dus hij is degene met goede driving-skills. Trevor had de hogere pijngrens (meer health) vanwege.. tja.. omdat hij knettergek is. En Michael kan blijkbaar goed schieten vanwege zijn criminele verleden. Reageren
Tommie59 Geplaatst: 2 mei 2013 Rapport Geplaatst: 2 mei 2013 Nog 138 dagen te gaan, dit wordt echt de beste game ooit, wat je allemaal wel niet kan doen. Het enige waar ik bezorgd over ben is of dit wel op een simpel schijfje past. 137 ot: als je bijv een overval op een geldwagen (of een winkel/bank) wilt doen moet je zelf alle voorbereidingen treffen(zie je ook het realisme wat rockstar erin zet)zoals vluchtauto jatten, geldverdeling,wapens enz enz Reageren
Michael Geplaatst: 3 mei 2013 Rapport Geplaatst: 3 mei 2013 Er is al heel veel uitgekomen over de previews. Ik kan alleen zeggen dat ik erg enthousiast ben voor 17 september en dat ik desnoods voor de deur slaap om die game te krijgen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.