Die Hard Geplaatst: 2 mei 2013 Rapport Geplaatst: 2 mei 2013 (bewerkt) Ik weet niet of het de bedoeling is dat hiervoor een algemeen topic wordt aangemaakt in de nieuwssectie, maar laat ik het alsnog maar posten. Deze artwork & screenshot is enkele minuten geleden opgedoken, waarschijnlijk afkomstig van de previews die R* vandaag aan magazines toont. Let vooral op de geluidsdemper die op tafel ligt op de bovenste artwork. Het laatste beetje twijfel over de aanwezigheid van deze dingen moet nu toch echt verdwenen zijn. Edit: Oude versies zijn van internet gehaald, maar inmiddels natuurlijk al gekopieerd. Screens gefixed. Edit 2: Klik op de tweede screenshot voor een grotere versie. Edit 3: Alle nieuwe screenshots toegevoegd. Bewerkt: 2 mei 2013 door Die Hard Reageren
Foreigner97 Geplaatst: 2 mei 2013 Rapport Geplaatst: 2 mei 2013 (bewerkt) Leuk! Het screenshot ziet er weer goed uit. Al vraag ik me af wat die man achterop de motor in zijn hand heeft, een fototoestel of iets dergelijks? Dat zou kunnen betekenen dat deze ook weer terugkeert Edit: Ah, ik kan de artwork zien. Mooi stukje artwork! Leuk om weer 'ns een iets in actie te zien, dat vind ik altijd leuker dan dat er gewoon iemand poseert. Die demper lijkt mij inderdaad bewijs voor wapen-customization, of in ieder geval versies van wapens met en zonder dempers. Zo te zien bereiden Franklin en Michael een kraak voor, erg leuk om te zien Bewerkt: 2 mei 2013 door Foreigner97 Reageren
Die Hard Geplaatst: 2 mei 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 2 mei 2013 Leuk! Het screenshot ziet er weer goed uit. Al vraag ik me af wat die man achterop de motor in zijn hand heeft, een fototoestel of iets dergelijks? Dat zou kunnen betekenen dat deze ook weer terugkeert De artwork is trouwens niet helemaal goed geüpload of zoiets, ik kan 'm namelijk niet zien... Het lijkt inderdaad op een fotocamera. Jammer genoeg is het niet heel duidelijk te zien met wie Michael in die auto zit, Amanda misschien. Reageren
Faenty. Geplaatst: 2 mei 2013 Rapport Geplaatst: 2 mei 2013 2 mensen op een motor? Awesome voor in de multiplayer Reageren
GTA_Michael Geplaatst: 2 mei 2013 Rapport Geplaatst: 2 mei 2013 Mooie artworks, ik hoop dat weapon customization er inkomt! Reageren
GrandTheftHaye Geplaatst: 2 mei 2013 Rapport Geplaatst: 2 mei 2013 To do list: 1: koop GTAV, 2: speel hem in 1 keer uit, 3: herhaal 2. Echt mooi artwork, ik hoop dat er ook missies inkomen voor het plannen van zo'n overal. Is dat nou het bugstars logo op het prikbord? Ook een mooie screenshot met Michael in de auto en ik denk Tracy. Reageren
Die Hard Geplaatst: 2 mei 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 2 mei 2013 Het meisje in de auto is waarschijnlijk niet Tracy, maar Jill Von Crastenburg (zoals iemand op GTAForums goed opmerkte), dochter van eigenaren van de hotelketen die je in de achtergrond ziet. Dat verklaart meteen de paparazzi. Reageren
Foreigner97 Geplaatst: 2 mei 2013 Rapport Geplaatst: 2 mei 2013 (bewerkt) Dat is erg goed opgemerkt, zo zie je direct een heel verhaal in zo'n screenshot. Edit: het valt me nu pas op dat die tweede auto ook papparazi bevat (check de grotere versie). Bewerkt: 2 mei 2013 door Foreigner97 Reageren
Die Hard Geplaatst: 2 mei 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 2 mei 2013 Dat is erg goed opgemerkt, zo zie je direct een heel verhaal in zo'n screenshot. Edit: het valt me nu pas op dat die tweede auto ook papparazi bevat (check de grotere versie). Inderdaad! Good catch. Reageren
GrandTheftHaye Geplaatst: 2 mei 2013 Rapport Geplaatst: 2 mei 2013 wow, hoe iemand dat kan zien. Wel grappig dat er zo iemand in zit. Dan is michael waarschijnlijk ingehuurd als bodygaurd ofzo Reageren
Faenty. Geplaatst: 2 mei 2013 Rapport Geplaatst: 2 mei 2013 (bewerkt) Jizz in my pants: ALLE NIEUWE SCREENS VAN GI: http://www.gameinformer.com/games/grand_theft_auto_v/b/xbox360/default.aspx Bewerkt: 2 mei 2013 door Pwned. Reageren
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 2 mei 2013 Rapport Geplaatst: 2 mei 2013 (bewerkt) Gave screens, zeg! Screen met het éénmotorige vliegtuigje vind ik wel spectaculair, vooral omdat je een groot deel van de map ziet. Om nog maar te zwijgen over de screen met het berglandschap. En Bahama Mamas is weer terug. Bewerkt: 2 mei 2013 door Grand Theft Auto TOM Reageren
_Night-Men_ Geplaatst: 2 mei 2013 Rapport Geplaatst: 2 mei 2013 (bewerkt) Ik jank. Die screens zijn zo mooi Maarreh, die Jill was in 2008 13, en zat toen al zwaar aan de drank, drugs etc.. Dus nu is ze ong. 18? Ben benieuwd Bewerkt: 2 mei 2013 door _Night-Men_ Reageren
Die Hard Geplaatst: 2 mei 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 2 mei 2013 Jizz in my pants: ALLE NIEUWE SCREENS VAN GI: http://www.gameinfor...60/default.aspx Wauw, wauw en nog eens wauw. Reageren
Faenty. Geplaatst: 2 mei 2013 Rapport Geplaatst: 2 mei 2013 omg deze is van de Kifflom achtergrond GIF: Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.