Jump to content

Nieuwe artwork & screenshot

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Ik weet niet of het de bedoeling is dat hiervoor een algemeen topic wordt aangemaakt in de nieuwssectie, maar laat ik het alsnog maar posten. Deze artwork & screenshot is enkele minuten geleden opgedoken, waarschijnlijk afkomstig van de previews die R* vandaag aan magazines toont.

grandtheftauto_777821b_zpsd7baa9e5.jpg

RSG_GTAV_Screenshot_209.jpg

RSG_GTAV_Screenshot_207.jpg

RSG_GTAV_Screenshot_205.jpg

RSG_GTAV_Screenshot_203.jpg

RSG_GTAV_Screenshot_201.jpg

RSG_GTAV_Screenshot_208.jpg

RSG_GTAV_Screenshot_206.jpg

RSG_GTAV_Screenshot_204.jpg

RSG_GTAV_Screenshot_202.jpg

RSG_GTAV_Screenshot_200.jpg

RSG_GTAV_Screenshot_151.jpg

RSG_GTAV_Screenshot_199.jpg

RSG_GTAV_Screenshot_178.jpg

RSG_GTAV_Screenshot_169.jpg

RSG_GTAV_Screenshot_161.jpg

RSG_GTAV_Screenshot_156.jpg

RSG_GTAV_Screenshot_144.jpg

RSG_GTAV_Screenshot_092.jpg

RSG_GTAV_Screenshot_109.jpg

RSG_GTAV_Screenshot_102.jpg

Grand_Theft_Auto_V_2013_05_02_13_022.jpg.jpg

rsggtavscreenshot176jpg-acb5a6.jpg

rsggtavscreenshot174jpg-acb5a5.jpg

Let vooral op de geluidsdemper die op tafel ligt op de bovenste artwork. Het laatste beetje twijfel over de aanwezigheid van deze dingen moet nu toch echt verdwenen zijn. :)

Edit: Oude versies zijn van internet gehaald, maar inmiddels natuurlijk al gekopieerd. Screens gefixed.

Edit 2: Klik op de tweede screenshot voor een grotere versie. ;)

Edit 3: Alle nieuwe screenshots toegevoegd.

Bewerkt: door Die Hard
  • Reacties 105
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Die Hard

20

• SilverRST

17

• Phoenyxar

12

• SimonHood

12

Leuk! Het screenshot ziet er weer goed uit. Al vraag ik me af wat die man achterop de motor in zijn hand heeft, een fototoestel of iets dergelijks? Dat zou kunnen betekenen dat deze ook weer terugkeert :)

Edit: Ah, ik kan de artwork zien. Mooi stukje artwork! Leuk om weer 'ns een iets in actie te zien, dat vind ik altijd leuker dan dat er gewoon iemand poseert. Die demper lijkt mij inderdaad bewijs voor wapen-customization, of in ieder geval versies van wapens met en zonder dempers. Zo te zien bereiden Franklin en Michael een kraak voor, erg leuk om te zien :)

Bewerkt: door Foreigner97
Geplaatst:

Leuk! Het screenshot ziet er weer goed uit. Al vraag ik me af wat die man achterop de motor in zijn hand heeft, een fototoestel of iets dergelijks? Dat zou kunnen betekenen dat deze ook weer terugkeert :)

De artwork is trouwens niet helemaal goed geüpload of zoiets, ik kan 'm namelijk niet zien...

Het lijkt inderdaad op een fotocamera. Jammer genoeg is het niet heel duidelijk te zien met wie Michael in die auto zit, Amanda misschien. :puh:

Geplaatst:

To do list: 1: koop GTAV, 2: speel hem in 1 keer uit, 3: herhaal 2. Echt mooi artwork, ik hoop dat er ook missies inkomen voor het plannen van zo'n overal. Is dat nou het bugstars logo op het prikbord? Ook een mooie screenshot met Michael in de auto en ik denk Tracy.

Geplaatst:

Het meisje in de auto is waarschijnlijk niet Tracy, maar Jill Von Crastenburg (zoals iemand op GTAForums goed opmerkte), dochter van eigenaren van de hotelketen die je in de achtergrond ziet. Dat verklaart meteen de paparazzi. :puh:

Dat is erg goed opgemerkt, zo zie je direct een heel verhaal in zo'n screenshot. :puh:

Edit: het valt me nu pas op dat die tweede auto ook papparazi bevat (check de grotere versie).

Bewerkt: door Foreigner97
Geplaatst:

Dat is erg goed opgemerkt, zo zie je direct een heel verhaal in zo'n screenshot. :puh:

Edit: het valt me nu pas op dat die tweede auto ook papparazi bevat (check de grotere versie).

Inderdaad! Good catch. :puh:

Geplaatst:

wow, hoe iemand dat kan zien. Wel grappig dat er zo iemand in zit. Dan is michael waarschijnlijk ingehuurd als bodygaurd ofzo

Gave screens, zeg! Screen met het éénmotorige vliegtuigje vind ik wel spectaculair, vooral omdat je een groot deel van de map ziet. Om nog maar te zwijgen over de screen met het berglandschap. :D

RSG_GTAV_Screenshot_207.jpg

RSG_GTAV_Screenshot_151.jpg

En Bahama Mamas is weer terug. :puh:

Bewerkt: door Grand Theft Auto TOM

Ik jank. Die screens zijn zo mooi :)

RSG_GTAV_Screenshot_199.jpg

Maarreh, die Jill was in 2008 13, en zat toen al zwaar aan de drank, drugs etc.. Dus nu is ze ong. 18? Ben benieuwd :)

Bewerkt: door _Night-Men_

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...