Jump to content

Nieuwe artwork & screenshot


Die Hard

Recommended Posts

Leuk! Het screenshot ziet er weer goed uit. Al vraag ik me af wat die man achterop de motor in zijn hand heeft, een fototoestel of iets dergelijks? Dat zou kunnen betekenen dat deze ook weer terugkeert :)

Edit: Ah, ik kan de artwork zien. Mooi stukje artwork! Leuk om weer 'ns een iets in actie te zien, dat vind ik altijd leuker dan dat er gewoon iemand poseert. Die demper lijkt mij inderdaad bewijs voor wapen-customization, of in ieder geval versies van wapens met en zonder dempers. Zo te zien bereiden Franklin en Michael een kraak voor, erg leuk om te zien :)

demper?

lijkt mij iets meer op een zaklamp want een demper is egaal terwijl dit een beetje oploopt waardoor het iets meer wegheeft van een zaklampje

in ieder geval ook wel een paar nieuwe wapens

m4-16?

een machienegeweer

minigun

en verder gewoon hele mooie screens!

EDIT: wat me net opviel is dat er op dat prikbord net achter micheals hoofd staat er eyef.... waarschijnlijk is dat eyefind.info wat erop duid dat waarschijnlijk het internet ook weer terugkomt

Bewerkt: door iwantgta5
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 105
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Die Hard

    20

  • SilverRST

    17

  • Phoenyxar

    12

  • SimonHood

    12

Je wordt letterlijk gek van die lading aan artworks en screenshots (op een positieve manier uiteraard!). Echt gaaf dat we nu weer zoveel informatie krijgen over de game die in mijn ogen de beste van 2013 mag worden genoemd. We kunnen hem pas spelen in september, maar als je al die informatie leest en de trailers en screenshots ziet, kun je al uitgaan van een topgame. :D

Link to comment
Delen op andere websites

Lol, die controller in een van die artworks lijkt wel heel erg op een Xbox360 controller.

En die wijf op die poster lijkt ook heel erg op de beach chick.

Nog een high-res screenshot:

Grand-Theft-Auto-V_2013_05-02-13_021.jpg

Lol, grappige easter egg in die screenshot.

Bewerkt: door Blue_V
Link to comment
Delen op andere websites

Besef nu pas dat die eerste screenshot, met de blauwe sportwagen, uit die kleine zijmissie komt waarin je paparazzo moet afschudden. Die mannen in de motors en in de wagen hebben allemaal fototoestellen.

Nog iemand die dat niet zag? :$

Link to comment
Delen op andere websites

Besef nu pas dat die eerste screenshot, met de blauwe sportwagen, uit die kleine zijmissie komt waarin je paparazzo moet afschudden. Die mannen in de motors en in de wagen hebben allemaal fototoestellen.

Nog iemand die dat niet zag? :$

Leuk! Het screenshot ziet er weer goed uit. Al vraag ik me af wat die man achterop de motor in zijn hand heeft, een fototoestel of iets dergelijks? Dat zou kunnen betekenen dat deze ook weer terugkeert :)

Het lijkt inderdaad op een fotocamera. Jammer genoeg is het niet heel duidelijk te zien met wie Michael in die auto zit, Amanda misschien. :puh:

Sorry... :$

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...