Jump to content

Nieuwe artwork & screenshot


Die Hard

Recommended Posts

  • Reacties 105
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Die Hard

    20

  • SilverRST

    17

  • Phoenyxar

    12

  • SimonHood

    12

Die screenshot met de vliegtuig bij het strand!

Daar lekker mensen openrijten met die vliegtuig haha. En die plaatje boven is inderdaad komisch, vooral die apengezicht

Er is meer!

RSG_GTAV_Screenshot_156.jpg

RSG_GTAV_Screenshot_144.jpg

RSG_GTAV_Screenshot_092.jpg

RSG_GTAV_Screenshot_109.jpg

RSG_GTAV_Screenshot_102.jpg

Bewerkt: door Blue_V
Link to comment
Delen op andere websites

Bahama Mamas heeft dus ook een vestiging in Los Santos, interessant. Dat verhaal rond Jill Von Crastenburg klinkt inderdaad als iets dat Rockstar in GTA V zou stoppen. Ten tijde van GTA IV was ze als ik het goed heb 13, dat maakt haar als GTA V zich in 2013 afspeelt 18 jaar oud. Misschien een vriendin van Tracy?

Link to comment
Delen op andere websites

Er is meer!

<SCREENSHOTS>

Thank you! Ik heb ze toegevoegd aan de hoofdpost. Alle tot nu toe getoonde screenshots zijn daar te vinden.

Ben zeer benieuwd naar de previews. Ik hoop dat een aantal dingen bevestigd worden, zoals het tunen van auto's en het aanpassen van je wapens. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Er is meer!

<SCREENSHOTS>

Thank you! Ik heb ze toegevoegd aan de hoofdpost. Alle tot nu toe getoonde screenshots zijn daar te vinden.

Ben zeer benieuwd naar de previews. Ik hoop dat een aantal dingen bevestigd worden, zoals het tunen van auto's en het aanpassen van je wapens. :)

Np.

Dit spel gaat de beste spel van het jaar 2013 worden!

Ziet er echt wel fucking groot, die map en zo. Zo groot dat er 2 straaljagers zijn en meerdere vliegtuigen!

Maar met die strand vind ik echt wel het leukste en met die bliksem het mooiste je ziet

hoe donker het is en je weet niet waar je bent. En die sterren aan de hemel doen mij denken aan de nachten van Red Dead Redemption.

Echt mooi dat ze die sterren aan de hemel hebben gezet! De nachten zien er ook echt uit als de nachten zoals ze horen te zijn.

Niet meer de nachten van GTAIV!

Link to comment
Delen op andere websites

Er is meer!

<SCREENSHOTS>

Thank you! Ik heb ze toegevoegd aan de hoofdpost. Alle tot nu toe getoonde screenshots zijn daar te vinden.

Ben zeer benieuwd naar de previews. Ik hoop dat een aantal dingen bevestigd worden, zoals het tunen van auto's en het aanpassen van je wapens. :)

Np.

Dit spel gaat de beste spel van het jaar 2013 worden!

Ziet er echt wel fucking groot, die map en zo. Zo groot dat er 2 straaljagers zijn en meerdere vliegtuigen!

Maar met die strand vind ik echt wel het leukste en met die bliksem het mooiste je ziet

hoe donker het is en je weet niet waar je bent. En die sterren aan de hemel doen mij denken aan de nachten van Red Dead Redemption.

Echt mooi dat ze die sterren aan de hemel hebben gezet! De nachten zien er ook echt uit als de nachten zoals ze horen te zijn.

Niet meer de nachten van GTAIV!

Nu je het zegt... Ik heb tot nu toe gemerkt dat GTA V (of eigenlijk Los Santos specifiek gezegd) echt een tropische sfeer kent, in tegenstelling tot het grauwe Liberty City van GTA IV. En dat bevalt me wel. Lekker veel zon in de middag, bliksem in de nacht... Hoop dat het tijdens het gamen ook echt het gevoel meegeeft dat je in Los Angeles normaal ook zou moeten krijgen. Realistisch, zoals in GTA IV, maar dan dus veel tropisch weer. Krijg je meteen een vakantiegevoel van, ondanks dat we dan gewoon op school zitten. :D

Link to comment
Delen op andere websites

Dat artwork is echt prachtig. Verder zitten er ook enkele mooie screens bij.

Die schotelantennes passen mooi bij GTAForum.

Scheelt er trouwens iets met de kwaliteit van de screens, sommige zien er echt niet uit.

Bewerkt: door thebig
Link to comment
Delen op andere websites

Dat artwork is echt prachtig. Verder zitten er ook enkele mooie screens bij.

Die schotelantennes passen mooi bij GTAForum.

Scheelt er trouwens iets met de kwaliteit van de screens, sommige zien er echt niet uit.

Ze zijn verkleind door GameInformer en ook nog eens JPEG, waardoor het er niet echt geweldig uit ziet. Betere versies zullen wel online komen zodra dat is toegestaan, want er mocht geen info worden vrijgegeven voor 6 uur vanavond als ik het goed heb.

Link to comment
Delen op andere websites

Dat artwork is echt prachtig. Verder zitten er ook enkele mooie screens bij.

Die schotelantennes passen mooi bij GTAForum.

Scheelt er trouwens iets met de kwaliteit van de screens, sommige zien er echt niet uit.

Ze zijn verkleind door GameInformer en ook nog eens JPEG, waardoor het er niet echt geweldig uit ziet. Betere versies zullen wel online komen zodra dat is toegestaan, want er mocht geen info worden vrijgegeven voor 6 uur vanavond als ik het goed heb.

En Rockstar Games zal de screens ook op hun eigen website zetten, verwacht ik. Die zullen er ook wel wat beter uitzien. :puh:

Bewerkt: door Grand Theft Auto TOM
Link to comment
Delen op andere websites

Er is meer!

<SCREENSHOTS>

Thank you! Ik heb ze toegevoegd aan de hoofdpost. Alle tot nu toe getoonde screenshots zijn daar te vinden.

Ben zeer benieuwd naar de previews. Ik hoop dat een aantal dingen bevestigd worden, zoals het tunen van auto's en het aanpassen van je wapens. :)

Np.

Dit spel gaat de beste spel van het jaar 2013 worden!

Ziet er echt wel fucking groot, die map en zo. Zo groot dat er 2 straaljagers zijn en meerdere vliegtuigen!

Maar met die strand vind ik echt wel het leukste en met die bliksem het mooiste je ziet

hoe donker het is en je weet niet waar je bent. En die sterren aan de hemel doen mij denken aan de nachten van Red Dead Redemption.

Echt mooi dat ze die sterren aan de hemel hebben gezet! De nachten zien er ook echt uit als de nachten zoals ze horen te zijn.

Niet meer de nachten van GTAIV!

Nu je het zegt... Ik heb tot nu toe gemerkt dat GTA V (of eigenlijk Los Santos specifiek gezegd) echt een tropische sfeer kent, in tegenstelling tot het grauwe Liberty City van GTA IV. En dat bevalt me wel. Lekker veel zon in de middag, bliksem in de nacht... Hoop dat het tijdens het gamen ook echt het gevoel meegeeft dat je in Los Angeles normaal ook zou moeten krijgen. Realistisch, zoals in GTA IV, maar dan dus veel tropisch weer. Krijg je meteen een vakantiegevoel van, ondanks dat we dan gewoon op school zitten. :D

Ik gebruik zo een .scm mod in GTA SA dat het voor altijd zonnig is in GTA SA,

In de Badlands een bewolkt weer. De sfeer in GTA SA is net als wat je beschrijft in GTAV.

De nachten van GTAIV heb ik nooit mooi gevonden, het is er te licht. Maar GTAV gaat alles veranderen!

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...