Tommie59 Geplaatst: 2 mei 2013 Rapport Share Geplaatst: 2 mei 2013 (bewerkt) Leuk! Het screenshot ziet er weer goed uit. Al vraag ik me af wat die man achterop de motor in zijn hand heeft, een fototoestel of iets dergelijks? Dat zou kunnen betekenen dat deze ook weer terugkeert Edit: Ah, ik kan de artwork zien. Mooi stukje artwork! Leuk om weer 'ns een iets in actie te zien, dat vind ik altijd leuker dan dat er gewoon iemand poseert. Die demper lijkt mij inderdaad bewijs voor wapen-customization, of in ieder geval versies van wapens met en zonder dempers. Zo te zien bereiden Franklin en Michael een kraak voor, erg leuk om te zien demper? lijkt mij iets meer op een zaklamp want een demper is egaal terwijl dit een beetje oploopt waardoor het iets meer wegheeft van een zaklampje in ieder geval ook wel een paar nieuwe wapens m4-16? een machienegeweer minigun en verder gewoon hele mooie screens! EDIT: wat me net opviel is dat er op dat prikbord net achter micheals hoofd staat er eyef.... waarschijnlijk is dat eyefind.info wat erop duid dat waarschijnlijk het internet ook weer terugkomt Bewerkt: 2 mei 2013 door iwantgta5 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Michael Geplaatst: 2 mei 2013 Rapport Share Geplaatst: 2 mei 2013 Misschien is dit ook handig om te lezen. Hier staat ook erg veel informatie over de nieuwe spullen :3 http://www.gtav.net/ Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SilverRST Geplaatst: 2 mei 2013 Rapport Share Geplaatst: 2 mei 2013 (bewerkt) Nieuwe screenshots! De screen met de helikopter...damn kan niet wachten! Bewerkt: 2 mei 2013 door Blue_V Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Die Hard Geplaatst: 2 mei 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst: 2 mei 2013 Nou, ook weer bevestigd dat private lap dances terug zijn. En wauw, die rode wagen op de onderste screenshot, prachtige auto! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PrioX Geplaatst: 2 mei 2013 Rapport Share Geplaatst: 2 mei 2013 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Phoenyxar Geplaatst: 2 mei 2013 Rapport Share Geplaatst: 2 mei 2013 Lap Dance en Mitsubishi Eclipse (misschien wel de Maibatsu Thunder)? Ik heb het gevoel dat ik deze game veeeeeeeel ga spelen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Die Hard Geplaatst: 2 mei 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst: 2 mei 2013 http://backend.meristation.com/files/imagenes/juegos/360/action/sandbox/grand_theft_auto_v/jimmy_and_tracey_19_rgb.jpg Die Uggs aan Tracy's voeten maakten me wel even aan 't lachen, haha. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 2 mei 2013 Rapport Share Geplaatst: 2 mei 2013 Je wordt letterlijk gek van die lading aan artworks en screenshots (op een positieve manier uiteraard!). Echt gaaf dat we nu weer zoveel informatie krijgen over de game die in mijn ogen de beste van 2013 mag worden genoemd. We kunnen hem pas spelen in september, maar als je al die informatie leest en de trailers en screenshots ziet, kun je al uitgaan van een topgame. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SilverRST Geplaatst: 2 mei 2013 Rapport Share Geplaatst: 2 mei 2013 (bewerkt) Lol, die controller in een van die artworks lijkt wel heel erg op een Xbox360 controller. En die wijf op die poster lijkt ook heel erg op de beach chick. Nog een high-res screenshot: Lol, grappige easter egg in die screenshot. Bewerkt: 2 mei 2013 door Blue_V Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GrandTheftHaye Geplaatst: 3 mei 2013 Rapport Share Geplaatst: 3 mei 2013 Wat je allemaal wel niet mist als je even van je pc weg stapt, geweldige screens en artworks Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Phoenyxar Geplaatst: 3 mei 2013 Rapport Share Geplaatst: 3 mei 2013 Wan Ka Internet? Ach ja, het doet het vermoeden groeien dat er weer internetcafés zijn. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Die Hard Geplaatst: 3 mei 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst: 3 mei 2013 Alle screenshots en artwork die gisteren zijn vrijgegeven staan nu op de GTA V-website van Rockstar Games, voor degenen die ze nog in de beste kwaliteit wilden bekijken. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
thebig Geplaatst: 3 mei 2013 Rapport Share Geplaatst: 3 mei 2013 Besef nu pas dat die eerste screenshot, met de blauwe sportwagen, uit die kleine zijmissie komt waarin je paparazzo moet afschudden. Die mannen in de motors en in de wagen hebben allemaal fototoestellen. Nog iemand die dat niet zag? :$ Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Die Hard Geplaatst: 3 mei 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst: 3 mei 2013 Besef nu pas dat die eerste screenshot, met de blauwe sportwagen, uit die kleine zijmissie komt waarin je paparazzo moet afschudden. Die mannen in de motors en in de wagen hebben allemaal fototoestellen. Nog iemand die dat niet zag? :$ Leuk! Het screenshot ziet er weer goed uit. Al vraag ik me af wat die man achterop de motor in zijn hand heeft, een fototoestel of iets dergelijks? Dat zou kunnen betekenen dat deze ook weer terugkeert Het lijkt inderdaad op een fotocamera. Jammer genoeg is het niet heel duidelijk te zien met wie Michael in die auto zit, Amanda misschien. Sorry... :$ Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
thebig Geplaatst: 3 mei 2013 Rapport Share Geplaatst: 3 mei 2013 Ok, maar jij wist het wel niet zeker en je kon de link niet leggen met die zijmissie! Dus zo dom kom ik er toch niet uit. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.