Jump to content

Nieuwe artwork & screenshot

Die Hard

Recommended Posts

Ok, maar jij wist het wel niet zeker en je kon de link niet leggen met die zijmissie! Dus zo dom kom ik er toch niet uit.

Tegen de tijd dat wij die reacties plaatsten waren de previews nog niet vrijgegeven (die screenshot was eerder uitgelekt), dus konden wij ook niet weten dat het onderdeel was van een zijmissie. :D

Delen op andere websites

• Reacties 105
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Die Hard

20

• SilverRST

17

• Phoenyxar

12

• SimonHood

12

Nieuwe screenshots!!

uTTBDhp.jpg

IvBiJND.jpg

64AXuys.jpg

i961It5.jpg

hQeatu4.jpg

JOUAPJk.jpg

Tg1u9sC.jpg

riZYOKn.jpg

oOe6THt.jpg

mKw6dwM.jpg

g9nNRBI.jpg

OYO1xLZ.jpg

Het spel is echt gigantisch groot dat ze zelfs vliegtuigen moeten gebruiken! :puh:

Maar hierbij is het dus echt officieel dat de Grove Street Families en Ballas echt terugkeren in het spel!

Delen op andere websites

Franklin lijkt erg sprekend op CJ met zijn groene kleren en groene pet in die screenshot met de GSF en Ballas.

Echt een GTA SA in HD zonder SF en LV.

Bewerkt: door Blue_V
Delen op andere websites

Veel auto's om naar uit te kijken zie ik... De motor waar Franklin op zit lijkt wel een Hakuchou Custom?

Trouwens, op de screen van Franklin: Zijn dat nu kinderen...?

R* zet geen kinderen in hun spellen, alleen slechts 20jarigen. Anders zit R* echt diep in de problemen als ze echt kinderen in hun GTAV zetten.

Je weet hoe de media in elkaar zitten.

maar dit spel heeft echt talloze mogelijkheden! Vind die Cesna screenshot echt mooi en die laatste screenshot!

De zon ziet er erg mooi uit!

zou je een verrekijker kunnen gebruiken?

Ja, die kan je gebruiken, schijnt zelfs verplicht te zijn:

"Some missions require a character to serve as a lookout, using binoculars to spot an incoming threat or the target for the heist"
Bewerkt: door Blue_V
Delen op andere websites

R* zet geen kinderen in hun spellen, alleen slechts 20jarigen. Anders zit R* echt diep in de problemen als ze echt kinderen in hun GTAV zetten.

Ja hoor, ik ben me er maar best van bewust, maar nu moet je toch toegeven dat de peds op die screen een enorm "adolescent" gevoel hebben.

De Los Santos River ziet er echt awesome uit nu. Een ontsnapping op een motor in de bedding? Graag.

Delen op andere websites

Ah, I like it! Prachtige screens zoals altijd, kan niet meer wachten!

De Los Santos River ziet er echt awesome uit nu. Een ontsnapping op een motor in de bedding? Graag.

Haha, net Just Business gedaan, ik dacht er ook gelijk weer aan.

Delen op andere websites

Ja hoor, ik ben me er maar best van bewust, maar nu moet je toch toegeven dat de peds op die screen een enorm "adolescent" gevoel hebben.

Ja inderdaad. Denk dat R* ook meer realisme wil in GTAV want de tieners maken foute beslissingen en willen ze meedoen in de gang.

Op de screenshot kan je dat goed zien.

Maar the fuck! Check die screenshot met de Cesna en naar rechts! Dat daar gewoon genoeg plek is om daar te landen! Check die wegen eens!

Die boerderij dan en zo een auto op het platteland, echt onwijs vet! De bergen zijn te gigantisch gewoon, daar kan je echt letterlijk ervan af vallen en dood pletteren.

Delen op andere websites

Zag de screens al op GTAForums. Zien er echt epic uit, zeg. Ben vooral fan van die met het vliegtuig en de achtervolging daar rechtsonder van. Eveneens de laatste, met achtervolging in de bedding bevalt me wel. Echt gave screens weer! :D

Delen op andere websites

oOe6THt.jpg

Zie net dat dit hoogstwaarschijnlijk onderdeel is van een missie (gezien er iemand achter Trevor zwemt, Michael wellicht?). Dat zie ik wel zitten, kraak à la Italian Job.

Delen op andere websites

JOUAPJk.jpg

Let vooral op de achtervolging rechtsonderin deze screen. Wat ziet het er toch ontzettend realistisch uit. :)

En kijk eens hoe piepklein de helikopter is.

Als ik een beloning kreeg om een crimineel te "pakken", had ik die Cesna bovenop m gecrasht lol

Delen op andere websites

Moet niet per sé. In één van de reviews wordt gezegd dat ook de onderwaterwereld dynamisch en bevolkt is en dat je ook tijdens je duiktripjes andere duikers zult kunnen tegenkomen. Haalt natuurlijk niet weg dat dit mogelijk een missie is, maar een beeld als dit zal dus ook offmission mogelijk zijn :puh:

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...