Die Hard Geplaatst: 7 mei 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst: 7 mei 2013 (bewerkt) In de bijschriften van de screenshots in de GameInformer preview-editie staat bij onderstaande foto het volgende: "The Ballers and The Lost return to GTA V, bringing two very different gang cultures". The Ballers klinkt nogal vaag, het lijkt een persiflage op de Ballas natuurlijk, maar misschien ook een typfout van degene die het heeft overgenomen. We kunnen in ieder geval concluderen dat de Ballas (blijkbaar 'Ballers') terugkeren. Bewerkt: 7 mei 2013 door Die Hard Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SilverRST Geplaatst: 7 mei 2013 Rapport Share Geplaatst: 7 mei 2013 Zou stom zijn als het alleen in missies gebeurt. Het moet ook gewoon buiten missies zijn bevolkt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SilverRST Geplaatst: 7 mei 2013 Rapport Share Geplaatst: 7 mei 2013 (bewerkt) In de bijschriften van de screenshots in de GameInformer preview-editie staat bij onderstaande foto het volgende: http://i.imgur.com/HiGQXVp.jpg "The Ballers and The Lost return to GTA V, bringing two very different gang cultures". The Ballers klinkt nogal vaag, het lijkt een persiflage op de Ballas natuurlijk, maar misschien ook een typfout van degene die het heeft overgenomen. We kunnen in ieder geval concluderen dat de Ballas (blijkbaar 'Ballers') terugkeren. The Lost? Moet ik gelijk denken aan de The Lost and Damned. Shit, dubbelpost. Was ietsje te enthousiast. Bewerkt: 8 mei 2013 door VWO-er plaatje in link veranderd Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Die Hard Geplaatst: 7 mei 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst: 7 mei 2013 (bewerkt) In de bijschriften van de screenshots in de GameInformer preview-editie staat bij onderstaande foto het volgende: http://i.imgur.com/HiGQXVp.jpg "The Ballers and The Lost return to GTA V, bringing two very different gang cultures". The Ballers klinkt nogal vaag, het lijkt een persiflage op de Ballas natuurlijk, maar misschien ook een typfout van degene die het heeft overgenomen. We kunnen in ieder geval concluderen dat de Ballas (blijkbaar 'Ballers') terugkeren. The Lost? Moet ik gelijk denken aan de The Lost and Damned. Shit, dubbelpost. Was ietsje te enthousiast. We zagen The Lost al in de Michael, Franklin, Trevor-trailers die Rockstar niet al te lang geleden uitbracht, dat was al bevestigd. Het gaat waarschijnlijk inderdaad om een Los Santos-afdeling van The Lost van Liberty City, dus je hebt alle recht om te denken aan The Lost and Damned. Bewerkt: 8 mei 2013 door VWO-er plaatje in link veranderd Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SilverRST Geplaatst: 7 mei 2013 Rapport Share Geplaatst: 7 mei 2013 Ah ja inderdaad, ik herinner me een paar The Lost leden, er zijn ook vrouwelijke gangleden. Hmm, zal wel een groot rol spelen dan aangezien Trevor al iets te maken heeft met de The Lost. Wie weet. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Die Hard Geplaatst: 7 mei 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst: 7 mei 2013 (bewerkt) Ah ja inderdaad, ik herinner me een paar The Lost leden, er zijn ook vrouwelijke gangleden. Hmm, zal wel een groot rol spelen dan aangezien Trevor al iets te maken heeft met de The Lost. Wie weet. Trevor heeft het niet zo op The Lost vanwege een fout afgelopen drugsdeal, als ik het me goed kan herinneren van de previews van afgelopen week. Edit: Hieronder de beste kwaliteit screenshots. Bewerkt: 7 mei 2013 door Die Hard Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SilverRST Geplaatst: 7 mei 2013 Rapport Share Geplaatst: 7 mei 2013 Ah ja inderdaad, ik herinner me een paar The Lost leden, er zijn ook vrouwelijke gangleden. Hmm, zal wel een groot rol spelen dan aangezien Trevor al iets te maken heeft met de The Lost. Wie weet. Trevor heeft het niet zo op The Lost vanwege een fout afgelopen drugsdeal, als ik het me goed kan herinneren van de previews van afgelopen week. Oh ok, damn, moet de preview eens lezen maar er zijn zoveel dat ik even niet welke ik moet hebben Maare, volgens mij was de drugsdeal misgelopen omdat Trevor stonk naar shit lol Wat ik me net afvraag, die politieachtervolging, daar zie je een rode auto dat achtervolgd wordt, zou dat niet Franklin zijn? En dat je dan in de Cesna moet om de politie te stoppen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 7 mei 2013 Rapport Share Geplaatst: 7 mei 2013 Is er ook een bron bekend? Behalve dat het van Game Informer is. Kan namelijk nergens de 'originele' screens vinden. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Die Hard Geplaatst: 7 mei 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst: 7 mei 2013 Is er ook een bron bekend? Behalve dat het van Game Informer is. Kan namelijk nergens de 'originele' screens vinden. Ze komen uit het maandelijkse blad van GameInformer welk alleen abonnees krijgen, vandaar dat je ze niet op hun website zal vinden. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GrandTheftHaye Geplaatst: 7 mei 2013 Rapport Share Geplaatst: 7 mei 2013 Weer een hele lading nieuwe sceenshots, , ik moet echt eens een abonnement op GI nemen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SilverRST Geplaatst: 7 mei 2013 Rapport Share Geplaatst: 7 mei 2013 (bewerkt) "San Andreas fans look back fondly at the gang wars between the Ballas, Grove Street Families, and Vagos. Though modern day Los Santos is very different from the golden era of street gangs featured in that game, Rockstar has confirmed that the Ballas are still going strong.When you ride into gang territory, they don't automatically attack you like they used to. The thugs mind their own business unless you antagonize them by drawing a weapon. Their extreme distaste for authority, however, is much more apparent. Whenever the police roll into their neighborhood, the Ballas will open fire on the boys in blue. This can be used to your advantage when you're trying to lose the heat in a chase. Drive into gang territory and they will immediately attack the police, giving you a window to escape." Dat zou echt handig zijn Zo de politie van je weg houden. Bewerkt: 7 mei 2013 door Blue_V Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jimmiefitz Geplaatst: 7 mei 2013 Rapport Share Geplaatst: 7 mei 2013 Prachtige screenshots, misschien ook wat activiteiten in de docks? Zou tof zijn als je in bepaalde vrachtschepen kan, dingen kunt stelen of overvallen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GrandTheftHaye Geplaatst: 7 mei 2013 Rapport Share Geplaatst: 7 mei 2013 "San Andreas fans look back fondly at the gang wars between the Ballas, Grove Street Families, and Vagos. Though modern day Los Santos is very different from the golden era of street gangs featured in that game, Rockstar has confirmed that the Ballas are still going strong.When you ride into gang territory, they don't automatically attack you like they used to. The thugs mind their own business unless you antagonize them by drawing a weapon. Their extreme distaste for authority, however, is much more apparent. Whenever the police roll into their neighborhood, the Ballas will open fire on the boys in blue. This can be used to your advantage when you're trying to lose the heat in a chase. Drive into gang territory and they will immediately attack the police, giving you a window to escape." Dat zou echt handig zijn Zo de politie van je weg houden. Wed het dan niet te makkelijk, even hier rechts af en dan ben ik de politie kwijt. Ook zie ik alsnog een alleen staande gangmember plotseling gaan schieten op een convooi politie wagens, om een random gast in een achtervolging teverdedigen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Die Hard Geplaatst: 7 mei 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst: 7 mei 2013 (bewerkt) "San Andreas fans look back fondly at the gang wars between the Ballas, Grove Street Families, and Vagos. Though modern day Los Santos is very different from the golden era of street gangs featured in that game, Rockstar has confirmed that the Ballas are still going strong.When you ride into gang territory, they don't automatically attack you like they used to. The thugs mind their own business unless you antagonize them by drawing a weapon. Their extreme distaste for authority, however, is much more apparent. Whenever the police roll into their neighborhood, the Ballas will open fire on the boys in blue. This can be used to your advantage when you're trying to lose the heat in a chase. Drive into gang territory and they will immediately attack the police, giving you a window to escape." Dat zou echt handig zijn Zo de politie van je weg houden. Ga er niet van uit dat dat echt is. Het werd gepost door iemand op GTAForums, maar tot dusver weet niemand waar het vandaan komt en is het opmerkelijk te noemen dat het desbetreffende magazine (waarvan niemand dus weet welk magazine het is) meer zou weten dan al die andere previews van de topmagazines. Edit: Blijkt van GameInformer afkomstig te zijn. Vreemd dat niemand het eerder heeft gelezen. Bewerkt: 7 mei 2013 door Die Hard Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SilverRST Geplaatst: 7 mei 2013 Rapport Share Geplaatst: 7 mei 2013 Ja, abonnee is niet gratis Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.