Jump to content

GTA Complete Edition probleem


Ezra24rct3

Recommended Posts

Ik heb de Complete Edition van GTA IV voor de PS3..

Altijd als ik BOGT heb gespeeld en dan IV opstart komt er een melding:

The downloadeble content for autoloade are not availeble. Press X to start a new game.

Ik weet niet of dit ook bij TLAD is, want die heb ik nog nooit gespeeld.

Link to comment
Delen op andere websites

Dit is niet vreemd: Jouw PS3 ziet alle drie de games als één, en zodra je opstart zal je meest recente savegame worden gestart. Maar als dat een savegame is van TBoGT zal je die niet kunnen spelen als je GTA IV opstart, dat is logisch. Vervolgens start er een nieuwe game GTA IV op. Als je dan een oude savegame van IV wil spelen, druk je op Pauze, kies vervolgens Game en dan Load. Dan kan je uit je oudere savegames van IV kiezen.

Link to comment
Delen op andere websites

Als je weer de gewone IV gaat spelen moet je gewoon wat spelen en dan weer opslaan. De volgende keer dat je hem opstart heb je als het goed is geen problemen meer met je savegame. Ik niet in ieder geval.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Dit is al een eerder bekend probleem maar ik vind het nog steeds onaanvaardbaar dat Rockstar daar nooit een patch voor heeft uitgebracht. "Daddy's back you bitches" word na een tijdje ambatent in plaats van grappig. :muur:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...