Jump to content

[Stelling] Ik ga vrij vragen met de release van Grand Theft Auto V.


Dotz

Vrij vragen  

72 leden hebben gestemd

  1. 1. Ga jij vrij vragen vanwege de release van GTA V?

    • Ja
      20
    • Nee
      35
    • Ik heb geen werk.
      17


Recommended Posts

Ga jij vragen met de release van GTAV? Zelf studeer ik nog, doordeweeks en in het weekend verdien ik bij in de horeca. Ik ga het weekend van vrijdag 20 september zeker weten vrij vragen!

Wat doen jullie? Als je dan vrij vraagt; laat je dan bijv. je maten met wat pils over de vloer komen om hun te laten kijken of speel je liever alleen?

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 58
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Venzio

    3

  • _Night-Men_

    3

  • Tommie59

    3

  • Die Hard

    2

Ik ga geen vrij vragen, zo belangrijk vind ik het spelen ook weer niet... Maar er mag zeker niemand bij zijn als ik het spel speel. Wordt een privé aangelegenheid. Eigen tempo, eigen wensen.

Link to comment
Delen op andere websites

De meerderheid hier zit nog gewoon op school/studeert (net zoals ik), dus vrij vragen zit er niet in. Wel behoorlijk jammer dat hij op een dinsdag uit komt. Dinsdag, woensdag, donderdag en vrijdag zit ik mezelf in die collegezaal op te vreten van ongeduld omdat ik 'm wil spelen. :7

Link to comment
Delen op andere websites

Het zal waarschijnlijk geen toeval zijn als ik die week plotseling "ziek" ben. 8) Naja ik zit toch noch op school en heb daarna alsnog genoeg tijd om te gamen.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zit nog op school dus vrij vragen is geen optie, overigens wil ik ook helemaal geen vrij hebben aangezien ik prima na school kan spelen. Ik wil genieten van GTA V, ik hoef hem niet de eerste week al uitgespeeld te hebben. Een paar uurtjes per dag en zo vermaak ik me dan wel :)

Link to comment
Delen op andere websites

Wat zal je ermee bereiken? Je mist alleen maar 'belangrijke' lessen, en je speelt een spelletje iets eerder dan anders.

Het lijkt me dus niet echt slim om ervoor vrij te vragen..

Bewerkt: door Dark_Zemy
Link to comment
Delen op andere websites

Nope, ik ga sowieso geen vrij vragen. School gaat voor, zeker als je bedenkt dat ik volgend jaar examenjaar heb. Zal het dus nog eens extra druk hebben ook. :$ Maar dat moet ik er toch voor over hebben als ik het goed wil blijven doen. Gamen kan nog altijd in de vakanties. En het is toch maar een kort schooljaar vanwege vroegtijdige zomervakantie en al die vrije dagen, dus nog tijd genoeg. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Vrij vragen? Tuurlijk niet. School gaat voor. Weekend voor release keihard leren en huiswerk maken voor de week erna, kan ik de hele week GTA doen ;) Komt 'ie trouwens in Europa ook op 17 september uit? Vaak heb je dat een game in de Noord-Amerika op dinsdag (17-9) uitkomt, en in Europa vrijdag (20-9). Kan ook zijn dat ik verkeerd zit, maar met Max Payne 3 was dat wel zo ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Nee. School gaat inderdaad voor, en ook al zal GTA V een superspel worden, ik ga er geen vrij voor vragen. En zoals Dark_Zemy al zei: je mist van alles als je vrijvraagt, terwijl GTA V er gewoon blijft.

Link to comment
Delen op andere websites

Komt 'ie trouwens in Europa ook op 17 september uit? Vaak heb je dat een game in de Noord-Amerika op dinsdag (17-9) uitkomt, en in Europa vrijdag (20-9). Kan ook zijn dat ik verkeerd zit, maar met Max Payne 3 was dat wel zo ;)

Het lijkt er tot nu toe op dat hij overal ter wereld gewoon op 17 september in de winkels ligt. Ik zie Rockstar niet zo snel bekend maken dat Europa (of elk ander continent) nog een paar dagen langer mag wachten.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ga geen vrij vragen, zo belangrijk vind ik het spelen ook weer niet... Maar er mag zeker niemand bij zijn als ik het spel speel. Wordt een privé aangelegenheid. Eigen tempo, eigen wensen.

Dat sowieso.

GTAV biedt hierbij ongekende mogelijkheden en wil je dus niets missen, ook niet een piepklein (belangrijk detail.

Link to comment
Delen op andere websites

Zeker weten,

zelf ben ik 16 jaar (als gta v uitkomt 17 jaar)

maar ik werk gewoon 5 dagen per week, maar die week dat gta v uitkomt ga ik sowieso vrij vragen,

en met wat vrienden hangen en gamen en uiteraard pilsjes drinken, :bier:

misschien dat ik vraag of me vriendin ook langskomt, ook een gta fan.

maar tot die tijd gewoon hard werken. :)

Bewerkt: door Njfokke
Link to comment
Delen op andere websites

Het zou me wat te ver gaan om vrij te nemen puur om een spelletje. Ik zie het meer als beloning voor een dag werk/school, waar je gedurende de dag ook een beetje naar toe kunt leven.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...