Jump to content

[Stelling] Ik ga vrij vragen met de release van Grand Theft Auto V.

Vrij vragen  

72 leden hebben gestemd

1. 1. Ga jij vrij vragen vanwege de release van GTA V?

• Ja
      20
    • Nee
      35
    • Ik heb geen werk.
      17

Recommended Posts

• Reacties 58
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Venzio

3

• _Night-Men_

3

• Tommie59

3

• Die Hard

2

Geplaatst:

Uhm lijkt me niet dat je dan zomervakantie hebt, hij komt pas in september uit en niemand heeft tot dan vakantie? (17 september)

Aan de hogeschool/uni in België begin je pas met het academiejaar ergens half september. Dit om tijd te hebben voor herexamens. Nu weet ik niet of het volgend academiejaar op 16 of op 23 september van start gaat.

Ik zit zelf niet meer op school en als het even kan dan zal ik in de week van 16 september zeker vrij proberen te vragen.

Edit: http://www.kuleuven.be/overons/kalender2013_2014.html

Geplaatst:

Ik ga de game op 17 september niet eens halen, simpelweg omdat ik geen console heb. Het weekend daarop ga ik wel vrij vragen, zodat ik GTA V bij een vriend kan gaan spelen :)

• 2 weken later...
Geplaatst:

De meerderheid hier zit nog gewoon op school/studeert (net zoals ik), dus vrij vragen zit er niet in. Wel behoorlijk jammer dat hij op een dinsdag uit komt. Dinsdag, woensdag, donderdag en vrijdag zit ik mezelf in die collegezaal op te vreten van ongeduld omdat ik 'm wil spelen. :7

je kan je altijd nog ziek melden, ik heb 5 jaar gewacht op 17 september dus dan kan school ook eventjes voor 1 dag de pot op, het is dan toch nog begin van het nieuwe jaar en doe je meestal toch niets dusja,
Geplaatst:

Ik ga sowieso niet spijbelen van school, voor mij is dat belangrijk, maar vooral is het zo dat de kans dat dat toegestaan wordt door mijn ouders (met welke smoes dan ook) echt helemaal 0%.. Ik denk dat ik wél mijn pianoles die dag ga afzeggen en ook vrij vragen voor mijn baantje in de supermarkt voor die avond, die dingen zijn namelijk weer een stuk minder belangrijk op dat moment :D

Geplaatst:

Ik ga sowieso niet spijbelen van school, voor mij is dat belangrijk, maar vooral is het zo dat de kans dat dat toegestaan wordt door mijn ouders (met welke smoes dan ook) echt helemaal 0%.. Ik denk dat ik wél mijn pianoles die dag ga afzeggen en ook vrij vragen voor mijn baantje in de supermarkt voor die avond, die dingen zijn namelijk weer een stuk minder belangrijk op dat moment :D

en als je nou toevallig ziek ben op 17 september, dan spijbel je niet echt en vraag je gwn aan je pa of hij even naar de winkel gaat en gta 5 voor je ophaald, dan heb je een legitieme reden om de hele dag te spelen en spijbel je niet echt
Geplaatst:

Nee, daar gaat het nou dus juist om, alleen, heeel misschien als ik halfdood en kotsend in m'n bed lig mag ik thuis blijven, anders moet ik maar gewoon naar school gaan.. En het zou simpelweg een wonder zijn als mijn vader GTA gaat halen voor mij, terwijl ik thuis ben..

Geplaatst:

Ik ga niet voor gta V thuisblijven/spijbelen. Dat is trouwens ook niet nodig want ik heb het geluk dat ik op dinsdag het kortste dagje van de week heb (nu nog hopen dat Wehkamp hem dan ook op de 17e levert :roll: ).

Geplaatst:

Ik ga niet voor gta V thuisblijven/spijbelen. Dat is trouwens ook niet nodig want ik heb het geluk dat ik op dinsdag het kortste dagje van de week heb (nu nog hopen dat Wehkamp hem dan ook op de 17e levert :roll: ).

Dan kan je volgend jaar nog wel een ander rooster hebben. Oeps dinsdag drukste dag van de week. :@.

Ik ga iig niet spijbelen, ik heb na school en in het weekend tijd zat om GTA te spelen. Na al dat wachten op GTAV kan ik nog wel een middagje langer wachten.

Geplaatst:

Dan kan je volgend jaar nog wel een ander rooster hebben. Oeps dinsdag drukste dag van de week. :@.

Ik ga iig niet spijbelen, ik heb na school en in het weekend tijd zat om GTA te spelen. Na al dat wachten op GTAV kan ik nog wel een middagje langer wachten.

nee de hele school is op dinsdag om 13:50 uit.

• 2 maanden later...
Geplaatst:

School gaat voor en ik houd me tog echt aan mn schema 30minuten per dag en int weekend lekker lang. Heel misschien dat ik opeens een 'verstuikte enkel' heb voor mn voetbalwedstrijd

Geplaatst:

Wow. Ik ben elke dag om 14:10 uit ;p.

Grr.. Jij kunt gta v 20 min eerder spelen :(

Niet helemaal, want ik moet eerst nog een kwartiertje fietsen.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...