Jump to content

[Stelling] Ik ga vrij vragen met de release van Grand Theft Auto V.


Dotz

Vrij vragen  

72 leden hebben gestemd

  1. 1. Ga jij vrij vragen vanwege de release van GTA V?

    • Ja
      20
    • Nee
      35
    • Ik heb geen werk.
      17


Recommended Posts

Dacht even dat ik de 3e dinsdag van september, 17e dus, vrij was i.v.m. Rodermarkt. Is een week later :puh: Naja, vrij vragen vind ik vrij gestoord. Is 17 september ook niet prinsjesdag?

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 58
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Venzio

    3

  • _Night-Men_

    3

  • Tommie59

    3

  • Die Hard

    2

Dacht even dat ik de 3e dinsdag van september, 17e dus, vrij was i.v.m. Rodermarkt. Is een week later :puh: Naja, vrij vragen vind ik vrij gestoord. Is 17 september ook niet prinsjesdag?

Nu je het zegt, ja... Prinsjesdag valt op de derde dinsdag van september, dus lijkt me inderdaad zo. Maar goed, ik geef er verder niets om. Lees het de volgende dag wel in de bus ofzo. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Haha ik heb een vrije dag genomen ! Nog zat dagen over tenslotte ga ik nog een dag in de week maar school maar die dag leg ik natuurlijk in me bedje GTA V te doen,

Wil m ook liever alleen spelen , zelf alles ontdekken geen gezeik van vrienden of hun ff mogen ,

Bewerkt: door Dreamsszz
Link to comment
Delen op andere websites

School is dan helaas begonnen, maar de eerste toetsweek is pas november ofzo, druk zal het dan niet zijn. Misschien dat het druk is met voetbal, maar ik hoef hem niet gelijk 24 achter elkaar te spelen ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zou niet vrij vragen van school, want de kans dat ze me vrijgeven omdat "de nieuwste gta is uitgekomen" net zo groot is als de kans dat ik de volgende koning word :7. Ik denk niet dat Ik me ziek zou melden omdat gta ook iets is om je op te verheugen als je in die saaie lessen zit en dat geeft je schooldag zin :)

Ik zou wel vrij vragen van m'n werk in de supermarkt en andere afspraken afzeggen, omdat je na een lange schooldag toch wel even in alle rust de gta-wereld wil verkennen.

Link to comment
Delen op andere websites

Over 5 weken ga ik 2 weken op vakantie, daarna 2 dagen werken en ik kan GTA V gaan spelen, want ik heb vrij genomen tot dinsdag, maar dat is dan ook omdat ik een weekendje weg ga.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb school en stage. Ik neem lekker 1 of 2 weken vrij om van GTA V te genieten!

Heb er sinds 2011 op zitten wachten, waarom zo'n mooi moment verknallen door school?

Ik leer toch al niks op school. Ik doe dierverzorging maar ze doen niks met dieren. Ik zit op school echt de hele tijd voor een pc saaie opdrachten te maken. Op stage moet je het leren zegt school. Nou, stage heeft ook niet alle dieten hoor.

Ik wou dat ik nooit deze keuze had gemaakt. Maar ik moet deze opleiding nu wel afmaken. Doe ik ook wel, en daarna zie ik wel wat ik doe.

Maarja, ik neem wel vrij! GTA V is gewoon dat ik op release moet doen! Ik heb de schijt aan mensen die denken dat dat verkeerd is.

Je ligt later toch niet op je sterfbed te wensen dat je meer werkte en minder fun had? Ik in ieder geval niet!

Link to comment
Delen op andere websites

ik ben gewoon lekker vrij

hoop op midnight release en ga direct spelen

gordijnen dicht telefoon uit bel eraf

alleen postduiven kunnen landen op mn balkon verder ben ik niet te bereiken

Link to comment
Delen op andere websites

Nee dat gaat me iets te ver, ik heb 18 & 19 september wel vrij (toevallig) waardoor ik die dagen kan benutten om GTA V te spelen. Verder lijkt het me leuk als je gewoon je dingen doet die je normaal ook doet, zo heb je elke keer iets leuks om naar toe te leven. Als je bijvoorbeeld één week vrij bent lijkt het me minder leuk omdat je na enkele uren / dagen wel weer wat anders wil gaan doen dan alleen maar GTA V spelen.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...