Jump to content

Oceaan


GTAKevin023

Recommended Posts

Lijkt me ook wel cool dat als er giftige vissen in zwemmen bijvoorbeeld een kogelvis, als je daar tegen aankomt dat er dan telkens een beetje health vanaf gaat om het spel realistisch te maken.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 40
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • GrandTheftHaye

    6

  • SNIPER44

    3

  • EpidemiCZz

    3

  • GTAKevin023

    2

Wat ik verwacht, is dat de oceaan in GTA V in elk geval zeer uitgestrekt is, bezaaid met schipwrakken (maar dat wisten we eigenlijk al), vol met vissen (inclusief haaien) en dat we natuurlijk schatten kunnen zoeken. Maar ook dat was al bekend, dus we kunnen dadelijk heel veel doen in de oceaan. Ben enorm benieuwd! :)

Link to comment
Delen op andere websites

En op de oceaan kan je met de jet-ski over de golven knallen hoop ik.

Ja, en dan springt er een haai over je jetski, dag Micheal/Trevor/Franklin

Of je komt aan het einde van de map en ontploft zoals in IV .

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind het helemaal niet onwaarschijnlijk als je zou kunnen vissen, eigenlijk zelfs aannemelijk. Het hebben van zo'n grote bewoonde zee leent zich er prima voor en het sluit perfect aan bij alle minigames en het jagen wat je al kan doen. Als je daarna ook je vangst voor een aardig zakzentje kan verkopen ben ik helemaal blij.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind het helemaal niet onwaarschijnlijk als je zou kunnen vissen, eigenlijk zelfs aannemelijk. Het hebben van zo'n grote bewoonde zee leent zich er prima voor en het sluit perfect aan bij alle minigames en het jagen wat je al kan doen. Als je daarna ook je vangst voor een aardig zakzentje kan verkopen ben ik helemaal blij.

Ik zat daar laatst aan te denken toevallig dat we hopelijk kunnen gaan vissen!

Stel je eens voor met je dikke wagen aan het meer lekker zitten vissen!

Of mooie boot kopen en lekker relax met zonsondergang vissen vangen en hopelijk vang je een goudmijn

Link to comment
Delen op andere websites

Ik hoop dat er ook nog plekken zijn met echt woeste golven waar je goed kan overvliegen met je jetski. En dat je ook echt altijd onderwater kan met die duikboot en dat het onderwaterleven wat boeiender is dan in SA

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...