Jump to content

Gta IV Instaleren


LuukOirlo

Recommended Posts

Ik probeer al een tijdje GTA IV voor de PC te installeren, alleen ik krijg bij de tweede CD dat hij data3.cab niet kan vinden (Zie screenshot). Ik heb op internet opgezocht en daar stond dat de CD misschien te lang in de zon heeft gelegen alleen ik heb de CD steeds in een kast laten liggen toen ik niet speelde dus dat kan het niet zijn.

Iemand ideeën wat het dan kan zijn??

http://imageshack.us...7/gta4fout.png/

Groetjes Luuk

Bewerkt: door LuukOirlo
Link to comment
Delen op andere websites

Cyclische Redundantiecontrole duidt er op dat je schijf beschadigd is. Je kan, zoals mekane hierboven zegt, proberen om je DVD schoon te maken (Google voor instructies) en anders zal je moeten proberen om de DVD op een andere manier te halen (lenen van een vriend, nieuwe kopen, ...).

Link to comment
Delen op andere websites

Het is mogelijk om GTA IV via het internet te downloaden, maar daarbij zullen wij je niet helpen. Het downloaden van games wordt in 99% van de gevallen gedaan voor illegale doeleinden en dus is dit niet toegestaan volgens onze forumregels.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...