Jump to content
Jacky-2007

Probeer vandaag een Metro te pakken!


GTAGames.nl afbeelding
Behalve "gewone" plekken waar je je game nieuws haalt, begint de "gewone" wereld om ons heen inmiddels ook lucht te krijgen van het feit dat GTA V op komst is!

Zojuist in de trein werd ik blij verrast met een pagina vullend artikel over GTA V. Helaas niets nieuws onder de zon, het artikel vertelt over de heists zoals we die in de game gaan beleven. Maar voor de echte verzamelaars onder ons is het wellicht een gewilde pagina om uit het krantje te scheuren en in te lijsten, mag niet ontbreken in je collectie!

Voor wie niet met de trein reist, op verschillende stations in Nederland scharrelen de krantjes van vandaag wel rond, dus probeer er één te pakken te krijgen! Succes, ik heb er al één!

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Zag vandaag overigens het officiële xbox magazine liggen met daarin de laatste details. Ik dacht, waarom ook niet. Nu ik het zo lees staat er ook weinig nieuws in. Al is het wel leuk om te lezen natuurlijk.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Helaas niet met de bus geweest vandaag, anders had ik 'm misschien nog mee kunnen pikken. Bedankt Haakontje voor het artikel, heb ik 'm toch nog door kunnen lezen. ;)

Voor Engels hebben wij trouwens ook een tekst die over GTA V gaat. Volgens mij begint het inderdaad ook tot de 'gewone' wereld door te dringen hoe vet GTA V wel gaat worden! :puh:

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Geen dank ;)

Nou echt wel: Super bedankt!!

Over het artikel: Ik vond het leuk om te lezen, het lijkt net of iemand de game aan het spelen is en daarbij commetaar geeft. Ik vond het erg leuk om te lezen.

Niks nieuws, vrij waardeloos artikel voor mensen die het nieuws rond GTA ook maar een beetje volgen.

Maar het is toch leuk, zo spontaan iets over GTA lezen. Wat maakt het uit dat je het al weet. puh2.gif

Ja idd, dat ook de niet-gamers het zien. :puh: En dat ze er uberhaupt een artikel over maken! Geweldig toch! :tu: Bewerkt: door nyltje

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...