Jump to content

Gta Loopt vaast met mods.


TimTwin

Recommended Posts

Hoi ,

Gta loopt vast met mods. Heb nu alle mod programma's verwijderd en gta sa is nu opnieuw aan het installeren. Had al van v2.0 naar 1.0 gedowngraded , maar hij bleef vast lopen zelf's met 7 mod's , hoe kan dit? En wat is het beste programma om mod's te installeren en hoe weet je of een mod goed is? Heb niet heel veel verstand van computers dus zeg geen te moeilijke dingen.

Link to comment
Delen op andere websites

Wellicht dat er een conflict optreedt met al die mods samen? Zeven gemodde voertuigen wil overigens prima hoor, dat hoeft in principe geen probleem te zijn. Maar op welk punt loopt SA vast? Bij het eerste gemodde voertuig of pas later? Overigens is het installeren van voertuigen kinderspel, dat kun je ook makkelijk en snel doen met de IMG Tool (tutorial hier). Persoonlijk prefeer ik het handmatig installeren boven SAMI, omdat ik dan zeker weet dat het goed gaat. smile3.gif

Ik raad je aan om elke keer als je een mod geinstalleerd hebt, direct te kijken of SA het doet. Als je dit pas doet na een aantal mods en je krijgt een crash, dan weet je niet exact waar het vandaan komt.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Hoi , nu werken de mod's wel goed , maar mijn wereld "spaced" hem soms. Dan zijn de wegen vaag of helemaal doorzicht enz. hoe kan dat? Heb nu vier mod's.

Bewerkt: door TimTwin
Link to comment
Delen op andere websites

Hoi , nu werken de mod's wel goed , maar mijn wereld "spaced" hem soms. Dan zijn de wegen vaag of helemaal doorzicht enz. hoe kan dat? Heb nu vier mod's.

Je kunt proberen om even de Frame Limiter uit te zetten of deze fix te installeren. Alles om je heen wordt geladen namelijk, en als je meerdere mods geïnstalleerd hebt, kan dat wat langer duren dan normaal.

Link to comment
Delen op andere websites

Dat programmaatje vergroot het vermogen om alles wat je om je heen ziet te laden en weer te geven. Stel je propt SA vol met 20 nieuwe auto's, die qua textures van veel betere kwaliteit zijn dan de standaard auto's, dan kost het vanzelfsprekend meer tijd om alles te laden. Deze tool rekt het limiet wat op, waardoor alles sneller weergegeven wordt. smile3.gif

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...