computerfm Geplaatst: 18 mei 2013 Rapport Geplaatst: 18 mei 2013 hallo mensen ik heb 1 vraag kan ik gta iv ook in het nederlands krijgen op de ps3? want ik weet dat er wel 1 gta was die ik op de pc had die had ik toen wel nederlands....weet niet welke dat was... en kan ik ook andere autos in gta iv op de ps3 plaatsen? ik hoor graag van jullie Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 18 mei 2013 Rapport Geplaatst: 18 mei 2013 Dat zal niet lukken neen, de PS3 versie is niet (legaal) te modificeren. Op de PC kan je wel auto's modificeren en een Nederlandse vertaling (die volgens mij niet eens bestaat) downloaden. Reageren
xoex23 Geplaatst: 18 mei 2013 Rapport Geplaatst: 18 mei 2013 (bewerkt) Bassieboy35 heeft in een grijs verleden ooit een Nederlandse vertaling voor de PC versie gemaakt, ik meen me te herinneren dat de modificatie niet is afgemaakt, maar het is misschien een kijkje waard. Klik en Klik Bewerkt: 18 mei 2013 door xoex23 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.