Jump to content

Films jaren 30 en maffia films


GTAKevin023

Recommended Posts

Yo guys,

Ik zoek wat films die zich afspelen rond 1930. Van die gangster films.

Ik zoek geen films die uit de tijd 1930 komt maar die zich afspelen in die tijd.

Zoals:

Public Enemies

Road to Perdition

Reden waarom ik dit vraag omdat als ik op google zoek ik niet de juiste pagina's krijg die ik zoek. Dan krijg ik films voor me die uit de 1930 komen. :puh: En dat wil ik helemaal niet :D

Ik ben echt helemaal gek op gangster films en ik vroeg me af of er hier mensen zijn die

mij goede films kan vertellen. Mogen ook maffia films zijn.

Alle Godfathers heb ik sowiezo al :) En goodfellas.

Gewoon films die jullie erg leuk vonden, films die zich afspelen rond 1930/1940

en maffia films.

Bedankt alvast! :)

Link to comment
Delen op andere websites

Nog twee suggesties: Once Upon a Time in America en Miller's Crossing. Het zijn geen recente film ('84 en '90), maar zeker het kijken waard! Verder heb je Carlito's Way nog, maar ik weet zo 123 niet meer of die film zich ook omstreeks de jaren 30 afspeelt. smile3.gif

Link to comment
Delen op andere websites

Calito's way heb ik. En volgens mij heeft m'n moeder Once upon a time in America. Millers Crossing ken ik niet. Ga ik even naar kijken. Thnx voor je suggesties :D

Meer zijn welcome! :D

Link to comment
Delen op andere websites

Millers Crossing ken ik niet. Ga ik even naar kijken. Thnx voor je suggesties icon_mrgreen.gif

Millers Crossing past precies in je straatje. Bij tijd en wijle wel wat aan de trage kant (veel dialoog), maar als je liefhebber bent van dit genre zal dat niet zo'n heel groot probleem zijn. En ken je Donnie Brasco en The Untouchables al?

Overigens wil ik je ook nog twee series aanraden: Boardwalk Empire en The Sopranos. Eerstgenoemde gaat over de drooglegging en heeft precies het sfeertje waar je naar zoekt, al staat de serie niet uitsluitend in het teken van maffia/misdaad. The Sopranos gaat over een moderne maffiafamilie in New Jersey.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...