GTA_Michael Geplaatst: 30 november 2013 Rapport Geplaatst: 30 november 2013 IGN (Of Machinima) heeft in een vergelijking vast gelegd dat de PS4 toch echt krachtiger is. Ja, maar wat maakt het uit? Zolang ze beide maar dezelfde games aankunnen @60FPS is er niks aan de hand toch? Reageren
GuitarGuy666 Geplaatst: 4 december 2013 Rapport Geplaatst: 4 december 2013 (bewerkt) Dat HDMI Bewerkt: 4 december 2013 door supergtagamer Reageren
Dotz Geplaatst: 4 december 2013 Rapport Geplaatst: 4 december 2013 Jammer dat er niet uit de foto op te maken is wat voor bakbeest en wat voor externe voeding daar wel niet voor nodig is Reageren
GTA_Michael Geplaatst: 8 december 2013 Rapport Geplaatst: 8 december 2013 Ik snap jullie gehaat niet.. Kleine kinderen.. Reageren
Ezra24rct3 Geplaatst: 8 december 2013 Rapport Geplaatst: 8 december 2013 Ik snap jullie gehaat niet.. Kleine kinderen.. Ik heb een hekel aan het Live-gebeuren en ook de controller. Reageren
GuitarGuy666 Geplaatst: 8 december 2013 Rapport Geplaatst: 8 december 2013 De xBox 360 Controller was perfect. De xbox one schijnt niet echt prettig te zijn en daarom verkiezen mensen de PS4 controller boven die van de xbox 1. Reageren
Venzio Geplaatst: 8 december 2013 Rapport Geplaatst: 8 december 2013 Dat is allemaal persoonlijke voorkeur. Iedereen geeft een mening over een product dat ze vast niet eens in het echt hebben gezien of eens hebben aangeraakt, gehaat is dus gebaseerd op niks. Reageren
TekaLoca Geplaatst: 8 december 2013 Rapport Geplaatst: 8 december 2013 Ik snap jullie gehaat niet.. Kleine kinderen.. Ik heb een hekel aan het Live-gebeuren en ook de controller. Ik ben 99% zeker dat je hem nog geeneens hebt getest dus ik vind het jammer dat je zo kritiek geeft. Reageren
GuitarGuy666 Geplaatst: 13 december 2013 Rapport Geplaatst: 13 december 2013 Ik heb op first look 2013 toevallig de ps4 controller vastgehouden en vond deze echt prettig. Beter dan de ps3. Xbox one heb ik nog niet geprobeert. Reageren
Sjaakswabber Geplaatst: 17 januari 2014 Rapport Geplaatst: 17 januari 2014 Met de release van de Xbox One ben ik naar Duitsland toe gereden om er eentje te kopen met een aantal games erbij, ik moest toch voor auto onderdelen op de grens met Duitsland wezen dus heb ik het in één keer gedaan. Overal was de Xbox One op de dag van release gewoon te krijgen, ik vind het een fantastisch systeem. Ik heb beide nextgen's maar de interface op de Xbox One vind ik beter, ook het aanbod aan exclusieve games is nu groter, en wat er komen gaat is het aanbod aan exclusieve games ook groter. Alleen de controller is een stapje terug, die voelt best wel goedkoop aan. Maar voor de rest top. Reageren
Ezra24rct3 Geplaatst: 16 maart 2014 Rapport Geplaatst: 16 maart 2014 Bij de media markt hebben ze al games, controllers, en ook al andere accessoires voor de One liggen. Alleen de console mist nog... Reageren
TekaLoca Geplaatst: 16 maart 2014 Rapport Geplaatst: 16 maart 2014 Oh. Bij de gameboer waar ik vaak ga kan je 'm ook al kopen, maar hij haalt ze in Frankrijk. Was iets van €484.99 zonder game en €509.99 met een game. Still: too expensive Reageren
Ezra24rct3 Geplaatst: 16 maart 2014 Rapport Geplaatst: 16 maart 2014 (bewerkt) Oh. Bij de gameboer waar ik vaak ga kan je 'm ook al kopen, maar hij haalt ze in Frankrijk. Was iets van ¤484.99 zonder game en ¤509.99 met een game. Still: too expensive #BuyAPS4FTW In doos: PS4 PlayStation 4 Kabels Headset 1 Dualschock 4 controller Prijs: 400,- Xbox One Xbox One Kabels + Powerbrick Headset 1 controller Kinect Prijs: 500,- Bundels: PS4 Killzone Bundle (1) PlayStation 4 Kabels Headset 1 Dualschock 4 controller Game: Killzone Shadowfall Prijs: 430,- PS4 Killzone Bundle (2) PlayStation 4 Kabels Headset 2 Dualschock 4 controller's Game: Killzone Shadowfall PlayStation Camera Prijs: 500,- PS4 Knack PlayStation 4 Kabels Headset 1 Dualschock 4 controller Game: Knack Prijs: 430,- Xbox One Titanfall Xbox One Kabels + Powerbrick Headset 1 controller (Exclusieve Titanfall controller te verkrijgen in de winkels) Kinect Game: Titanfall Prijs: 500,- technisch gezien krijg je bij de PS4 meer voor minder Bewerkt: 16 maart 2014 door Ezra24rct3 Reageren
GuitarGuy666 Geplaatst: 16 maart 2014 Rapport Geplaatst: 16 maart 2014 Het gaat niet om de hoeveelheid spullen die in een doos kunnen, het gaat erom wat jij prettig vindt spelen. Prefereer jij de Xbox one? Dan vind ik dat je die moet kopen als je dat wilt. Het hoeft niet om geld te gaan. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.