Jump to content

Hulp nodig van de prof;s sa laadt tot 50% na mod zie beschrijving


mtegouana

Recommended Posts

Hallo beste kameraden ik speel sindskort weer sa maar heb elke mod geprobeerd maar als ik me savegame open laadt die tot 50% ook als ik new game doe precies hetzel;fde voor de duidelijkheid ik heb versie 1 dus daar ligt het niet aan kan iemand me helpen

Link to comment
Delen op andere websites

jaa gewoon eigen savegame ik heb mods geinstaleerd maar alleen maar car mods maar wil bij elke maar niet ladn tot 50% maar zover ik weet heb ik versie 1 als ik hem instaleer zie je versie 1 Maar ik heb telkens alles verwijdert en bij elke stap een nieuwe mod installer geprobeerd samii / img2.0 / ggmm maar niks man wel jammer want die game is kick met modd heb je ervaring

Link to comment
Delen op andere websites

jaa gewoon eigen savegame ik heb mods geinstaleerd maar alleen maar car mods maar wil bij elke maar niet ladn tot 50% maar zover ik weet heb ik versie 1 als ik hem instaleer zie je versie 1 Maar ik heb telkens alles verwijdert en bij elke stap een nieuwe mod installer geprobeerd samii / img2.0 / ggmm maar niks man wel jammer want die game is kick met modd heb je ervaring

De versie kan je kan je rechtsonder in het hoofdmenu zien, indien je versie 1 hebt, dan zou je rechtsonder geen versie mogen zien. Dus wees er zeker van dat je versie 1, of een gedowngraded versie hebt.

Voor installeren van car mods, gewoon handmatig installeren, SAMI heeft nogal de neiging om je installatie om zeep te helpen. Makkelijkste is met de IMG tool.

Hoe heb je je mods verwijderd? want simpelweg met IMG tool de bestanden verwijderen kan niet en dan zal je GTA ook crashen.

Mijn advies, installeer GTA SA opnieuw en volg voor het installeren van auto mods de volgende handleiding: zie hier de handleiding

Link to comment
Delen op andere websites

Download de San Andreas Downgrader uit het download gedeelte van de website.

Patch hiermee de bestanden.

Indien dit niet werkt kan je altijd nog de Gta Sa Compact.exe downloaden en die vervangen met je gta_sa.exe.

Uit het topic "Cleo3 installeren + Videotut":

(...)

Eerst moeten we de compact gta_sa.exe downloaden. Deze kan je hier downloaden. Het wachtwoord is CVehicle. (ja, het klopt dat er een C voor staat)

We gaan nu de compact gta_sa.exe file uit de .rar file halen. Dit kan met software als Alzip of 7-Zip. Je moet nu de compact gta_sa.exe naar de hooftmap van GTA San Andreas kopieëren. Daar hernoem je de file naar 'gta_sa.exe'. (zonder de haakjes)

(...)

Link to comment
Delen op andere websites

Hehee eindelijk ik heb deze link genruikt

bedankt man ik waardeer het man alleen mijn instellingen stonden nog gewoon die van img tools die had ik ahndmatig ingevoerd die mod maar is het handiger om die gewoon te gebruiken of san andreas mods of ggmm welke raad je me aan en welke mods kan ik naast carmods doen ??
Link to comment
Delen op andere websites

Gewoon gaan voor de methode die ik gegeven heb, handmatige installatie is het beste want het is al vaak genoeg voorgekomen dat zo'n automatisch install programma je gta sa installatie om zeep kan helpen door de mods niet goed te installeren. Daarnaast Over de video die je hebt staan, hierin wordt gebruikt gemaakt van een "No CD Crack" want onder warez valt.

Warez is niet toegestaan op dit forum, zie de forumregels. Met de methode die in de video aangegeven wordt mogen we je dus hier niet mee helpen.

Beste is gewoon de methodes die ik hierboven heb aangegeven.

Note: Zou je misschien leestekens in je berichten kunnen gebruiken? Want af en toe moet ik je berichten eerst ontcijferen :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

okee ik nu die van jou gedaan maar wil nu carspawner dowloaden en lukt enzzo maar krijg ineens een virusmelding waarna die word verwijderd kan ik ook versie 1 proberen en mischien nog tips voor modding van cars booten vleigtuigen skin enzoovoort tnxx

Link to comment
Delen op andere websites

okee ik nu die van jou gedaan maar wil nu carspawner dowloaden en lukt enzzo maar krijg ineens een virusmelding waarna die word verwijderd kan ik ook versie 1 proberen en mischien nog tips voor modding van cars booten vleigtuigen skin enzoovoort tnxx

Welke carspawner (welke website/ link?), en bij welk bestand geeft je virusscan aan dat het een virus is?

Kan je misschien in vervolg meteen even linken naar de mods .e.d. die je gedownload hebt? Dat scheet een hoop zoekwerk, en je hebt sneller een antwoord :)

Link to comment
Delen op andere websites

jaa heb een aantal geprobeerd een was een automatisch carspawner 2.0 een exe en nog 3 verschillende allemaal cs voor cleo maar ik had gewoon stap voor stap cleo 4 geinstaleerd dus heb die verwijderd en nu cleo 3 gedownload maar ik heb er nog een probleem bij als ik sa start in het huis waar je begint blijft de goed maar ga je naar buiten loopt die vast en zegt die gta sa werkt niet naar nehooren maar moet ik die cleo 3 weer verwijderen ??

Link to comment
Delen op andere websites

dus die downgrade patch werkt niet goed en die andere loopt ook vast voor de duidelijkheid>>> Download de San Andreas Downgrader uit het download gedeelte van de website.

Patch hiermee de bestanden.

Indien dit niet werkt kan je altijd nog de Gta Sa Compact.exe downloaden en die vervangen met je gta_sa.exe.

Uit het topic "Cleo3 installeren + Videotut":

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...