Jump to content

GTA V collector- en special-edition bevestigd!

Recommended Posts

• Reacties 33
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Phoenyxar

4

• .Sharingan

3

• Leontjuuh-gta

3

• Die Hard

2

Geplaatst:

Ik laat dit topic gewoon open. Het andere topic van Whoopdidoo sluit ik (exact hetzelfde moment geopend?), aangezien dit topic wel in het goede subforum staat.

Geplaatst:

Ik laat dit topic gewoon open. Het andere topic van Whoopdidoo sluit ik (exact hetzelfde moment geopend?), aangezien dit topic wel in het goede subforum staat.

Ik was sneller :<

Geplaatst:

Hebben hebben hebben hebben hebben.

Heb al lang geleden me zelf verteld als er een special edition komt (of limited of collecters blabla) wil ik echt het beste, met GTA IV helaas niet kunnen doen maar de GTA serie heeft toch wel een speciaal plekje waar ik dat geld wel een keer per paar jaar wil uitgeven.

R* take my monuhhh.

Geplaatst:

ah dus je kan in ieder geval als je de se of de ce hebt vliegen in een zeppelin; nu hopen dat dat ook kan in de basis game ook kan

Geplaatst:

ah dus je kan in ieder geval als je de se of de ce hebt vliegen in een zeppelin; nu hopen dat dat ook kan in de basis game ook kan

Volgens mij kan dat juist niet. Je moet de special edition of de collector's edition aanschaffen, wil je een zeppelin kunnen betreden. Zo heb ik het tenminste begrepen.

Zie dit stukje:

blimp.jpg

Geplaatst: (bewerkt)

Even beter lezen ;):

'Pre-order the Grand Theft Auto V Special Ediotion, Collector's edition or the standalone retail version now...' dus geldt toch voor alle versies, zolang je 'm maar pre-ordert?

@phoeny :D

Bewerkt: door _Night-Men_
Geplaatst:

Nee, je moet gewoon de game pre-orderen om toegang tot de Blimp te krijgen. Dat mag dan een gewone editie zijn, een Special Edition of Collector's Editions, maar wel gepre-ordert.

Ninja.

Geplaatst:

Maar als je hem al hebt gepre-ordert, moet je dan je order om laten zetten of krijg je dit dan er sowieso er allemaal bij?

Geplaatst:

Je moet hem denk ik opnieuw pre-orderen dan omdat jij hem hebt gepre-orderd voordat je dit erbij kreeg

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...