Jump to content

GTA V collector- en special-edition bevestigd!


Die Hard

Recommended Posts

Ik denk net dat je niet opnieuw moet pre-orderen. Een pre-order is een pre-order en dit extraatje is er ook maar om meer fans aan te sporen om hun pre-order te plaatsen in plaats van de dag van de release af te wachten. Maar het kan natuurlijk nooit kwaad om even je pre-order te gaan checken. Heb de mijne vandaag aangepast.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 33
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Phoenyxar

    4

  • .Sharingan

    3

  • Leontjuuh-gta

    3

  • Die Hard

    2

Dus, net naar de winkel geweest en de Collector's Edition laten vastleggen. De prijs zou uiteindelijk op €130,- vallen.

Ook interessant, ik was de enige 360 pre-order, maar de PS3-lijst zat al vol. Blijkbaar zijn de PS3-versie's al... Op. Of in ieder geval al nagenoeg op. Dus als je de Collector's Edition van de game voor de PS3 wilt orderen dan is de boodschap: "Doe het nu!"

Link to comment
Delen op andere websites

Dus, net naar de winkel geweest en de Collector's Edition laten vastleggen. De prijs zou uiteindelijk op €130,- vallen.

Ook interessant, ik was de enige 360 pre-order, maar de PS3-lijst zat al vol. Blijkbaar zijn de PS3-versie's al... Op. Of in ieder geval al nagenoeg op. Dus als je de Collector's Edition van de game voor de PS3 wilt orderen dan is de boodschap: "Doe het nu!"

Bij mijn Game Mania zijden ze dat er per console waarop GTA V zal afgespeeld worden 15 CE en SE worden meegeleverd en dat het bij PS3 het populairst is. Had ik geluk dat ik nummer 14 was, en dat terwijl het officiële bericht van Rockstar nog maar 1 dag online stond.

Verder heb ik geen voorschot moeten betalen en mijn punten zijn dubbel gestegen! :*D

Link to comment
Delen op andere websites

de PS3-lijst zat al vol.

Uh oh ... Morgenvroeg gelijk bellen of ze er nog hebben. Ik wou vandaag gaan maar ik had geen vervoer. Vijf GameMania's "relatief" dichtbij. Hopelijk heeft ten minste eentje nog wat voorraad. :(

Link to comment
Delen op andere websites

Dus, net naar de winkel geweest en de Collector's Edition laten vastleggen. De prijs zou uiteindelijk op €130,- vallen.

Ook interessant, ik was de enige 360 pre-order, maar de PS3-lijst zat al vol. Blijkbaar zijn de PS3-versie's al... Op. Of in ieder geval al nagenoeg op. Dus als je de Collector's Edition van de game voor de PS3 wilt orderen dan is de boodschap: "Doe het nu!"

Ik was de 3e bij ons hier, en dat de dag dat de prijs bekend werd bij GameMania.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik wist niet dat er een limiet op de Collectors Edition zat. Is dit ook bij de Special Edition? Of juist niet?

Ze zijn allebei gelimiteerd. Maar van de SE zijn er wel veel meer dan er CE's zijn. Dus voor de PS3 een Special Edition gaan halen zal geen probleem zijn, de Collector's Edition daarentegen... Die zijn aan het opgeraken. Ja, het is lullig nieuws, maar het moet ook gebracht worden.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik wist niet dat er een limiet op de Collectors Edition zat. Is dit ook bij de Special Edition? Of juist niet?

Ze zijn allebei gelimiteerd. Maar van de SE zijn er wel veel meer dan er CE's zijn. Dus voor de PS3 een Special Edition gaan halen zal geen probleem zijn, de Collector's Edition daarentegen... Die zijn aan het opgeraken. Ja, het is lullig nieuws, maar het moet ook gebracht worden.

Ja, ik ging toch voor de SE en ik heb een xbox360. Dus met dat probleem zal ik niet zitten. Vroeg het me alleen even af, omdat jij er over begon.

En ik was aan het kijken waar ik het beste me pre order kon plaatsen. Ik ben iemand die vaak bij bol.com besteld, dus zit te kijken of ik het daar weer doe. Alleen ik wil hem op de release hebben. Ik vraag me af of hij bij bol ook daadwerkelijk op de release binnen komt.

Bewerkt: door Leontjuuh-gta
Link to comment
Delen op andere websites

Ik wist niet dat er een limiet op de Collectors Edition zat. Is dit ook bij de Special Edition? Of juist niet?

Ze zijn allebei gelimiteerd. Maar van de SE zijn er wel veel meer dan er CE's zijn. Dus voor de PS3 een Special Edition gaan halen zal geen probleem zijn, de Collector's Edition daarentegen... Die zijn aan het opgeraken. Ja, het is lullig nieuws, maar het moet ook gebracht worden.

SHIT, dat wordt dus geen CE voor mij op de PS3, na ze zullen er nog wel ergens 1 hebben........toch? :-( Misschien op R* site zelf?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb dus net even gebeld met Game Mania en te horen gekregen dat de Collector's Editions allemaal op zijn. traantjes.gif De Special Editions kunnen ze wel nog bestellen, maar ook die heeft een houdbaarheidsdatum.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb dus net even gebeld met Game Mania en te horen gekregen dat de Collector's Editions allemaal op zijn. traantjes.gif De Special Editions kunnen ze wel nog bestellen, maar ook die heeft een houdbaarheidsdatum.

Er zijn toch nog wel meer winkels die games en ook de Collectors Edition verkopen? Zelfs in België? :puh:

Als je 'm zo graag wilt bel je naar meer dan enkel de Game Mania...

Link to comment
Delen op andere websites

Eens kijken of ik ook nog een collector's Edition kan scoren. Ik heb de special edition van GTA IV gekocht indertijd, en ik moet eerlijk bekennen dat ik geen enkele goodie ooit echt heb gebruikt. Die rugzak die erbij zat bijvoorbeeld, zit nu nog steeds in het plastiek. Waarom koop ik dit soort zaken dan? Goede vraag. Gewoon omdat het betrekking heeft tot GTA denk ik. Aangezien ik dit jaar toch geen andere games meer ga kopen, (met uitzondering van AC: IV) is het mij de meerkost sowieso wel waard.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...