PrioX Geplaatst: 31 mei 2013 Rapport Geplaatst: 31 mei 2013 (bewerkt) De pre-order poster heb ik hier ook al liggen. Dus de rest van een mooie Collectors editie mag natuurijk niet ontbreken. Inmiddels heb ik hem al besteld. Zodra de pakketten bij de Free Record Shop geleverd zijn zou ik een telefoontje krijgen met de melding dat ik hem direct mag komen ophalen omdat ik de duurste editie heb gekocht. Laat ik nu al hopen dat ze leveren in het weekend ervoor zodat ik het spel lekker twee dagen eerder kan spelen. Verder vind ik het persoonlijk wel leuk die in-game extra's. Persoonlijk heb ik vrij weinig aan die goodies. Het zijn meestal hebbendingetjes die ergens in de kast verdwijnen en vervolgens nooit meer gebruikt worden. Maar misschien is dat juist de bedoeling van die goodies. Toch leuk voor de collectie. Bewerkt: 31 mei 2013 door PrioXCoMBo Reageren
NandroDavids Geplaatst: 31 mei 2013 Rapport Geplaatst: 31 mei 2013 Zodra de pakketten bij de Free Record Shop geleverd zijn... Free Record Shop? Bestaat dat nog in september? Reageren
PrioX Geplaatst: 31 mei 2013 Rapport Geplaatst: 31 mei 2013 Zodra de pakketten bij de Free Record Shop geleverd zijn... Free Record Shop? Bestaat dat nog in september? Haha, dat hoop ik toch wel. Anders snel even wat winkels opzoeken om de editie opnieuw te bestellen. Laat ik dan hopen dat ze er nog genoeg hebben. Reageren
bossofzeeland Geplaatst: 5 juli 2013 Rapport Geplaatst: 5 juli 2013 Ik heb gwoon de allebeste oom van de wereld. Ik ben tegelijk met hem geen pre-orderen bij de free record shop. En omdat ik wss niet genoeg geld heb voor de special edition schiet hij wat geld voor Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.