Jump to content

De moeilijkste GTA-missies tot dusver

Recommended Posts

Geplaatst:

Van Vice City Demolition Man.. Dagen met die missie gezeten omdat het mijn eerst GTA was en niet van vliegen wist toen nog. Nu haal ik hem met 10 vingers in me neus (Nouja, dat niet denk ik haha)

Ik zie dat veel mensen moeite hebben met The Driver uit Vice City.. Heb echter nooit moeite gehad met die missie, gewoon Hilary PITTEN als je vlak voorbij het VCPD Departement bent en je moet hem dan gewoon rustig uitrijden :)

Bij San Andreas was het Wrong Sides Of The Tracks (Klopt de naam?) Big Smoke schoot zooo slecht en heeft uren geduurd voordat ik deze ook had.

• 2 weken later...
  • Reacties 107
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• ERRWINS

5

• Nissan

5

• Ezra24rct3

5

• Kaitjee98

5

Geplaatst:

Demolition man - VC idd en ook de wel bekende Wrong side of the tracks - SA. Maar die missies van Zero heb ik heeel vaak vervloekt! Blij als ik ze had gehaald haha. :)

Geplaatst:

Om een of andere reden lukte from zero to hero in GTAVCS mij nooit, de enige missie die ik meer dan 10 keer heb moeten doen. Maar dat kan ook zijn omdat ik nog te jong was om te begrijpen wat ik moest doen.

Geplaatst: (bewerkt)

Refresh my memory, wat moest je daar ook alweer doen?

Bewerkt: door FcUtreg4Life
Geplaatst:

Wat betreft hoofdmissies heb ik The Driver en Dildo Dodo uit Vice City en Wrong side of the tracks uit San Andreas vaak genoeg vervloekt. Daarnaast heeft het uren gekost bij mij om de laatste missie van de Driving School, City Slicking, goud te krijgen. In principe is 70% voldoende om de school te halen, maar ik had de overige missies goud, dus ik moest en zou deze ook 100% krijgen. Uiteindelijk is het met veel bloed, zweet en tranen toch gelukt :)

• 4 weken later...
Geplaatst:

Ik had persoonlijk heel veel moeite met de missie in GTA LCS, waarschijnlijk omdat t mijn eerste GTA was, en ik was toen echt een noob.

5 - Dead Meat: Ik kreeg hem nooit te pakken!

4 - Cesar Vialpando: Ik had geen NumLock cijfertjes...

3 - Flight School: Dat rondje maken kon ik maar niet!

2 - A Walk In The Park: Je moest gewoon je wapen niet pakken... Wist ik veel.

1 - The Portland Chainsaw Masqeurade: Ik liep altijd wel naar zo'n mannetje :(

Geplaatst:

In Vice City vond ik de missie Demolition Man vreselijk lastig. Toch zit ik erover te denken om Vice City weer eens opnieuw te gaan doen! Was eigenlijk toch wel heel leuk! :)

San Andreas heb ik nooit uitgespeeld :$ (toen ontdekte ik SA:MP) maar in het begin vond ik vooral de missie's met het "dansen" erg lastig, en ook de missie Wrong Side of the Tracks heb ik best vaak opnieuw mogen doen :puh: Ooit ga ik SA nog een keertje uitspelen hoor!

In GTA IV had ik eerst heel veel moeite met de missie The Snow Storm En op een of andere manier vond ik die missie een paar jaar geleden ook echt gewoon heel eng om te spelen :$ En de laatste missie Out of Commission heb ik ook al heel vaak opnieuw gedaan, daarbij gaat iedere keer wel iets fout :puh:

Alleen bij GTA IV scheelt het domweg al heel veel of je een goede pc hebt (bij de pc versie :D) nu ik een behoorlijk snelle laptop heb is het spel ineens veel simpeler!

Geplaatst:

Demolition Man, wat een verschrikkelijke hekel had ik aan die missie, steeds weer uitstellen omdat het me niet lukte en geen zin er meer in had.

1. http://nl.wikigta.or...#39;]Demolition Man (GTA VC)
  2. http://nl.wikigta.or...ion']Morgue Party Resurrection (GTA LCS)
  3. http://nl.wikigta.or...;]Espresso-2-Go (GTA III)
  4. http://nl.wikigta.or...Cover']Blow Your Cover (GTA IV)
  5. http://nl.wikigta.or...']Boomshine Blowout (GTA VCS)

Geplaatst:

Demolition man vond ik ook lastig. Ik kan totaal niet worden met die radiografisch bestuurbare dingen. Tijdens die missie kwam ik iedere keer tegen een paal aan.

New Model Army in San Andreas is ook met die dingen. Hier is de tijd de vijand en dat je laag moet vliegen.

Verder nog Learning to Fly. Eerste paar ging nog wel, maar zodra je met de klok mee of tegen de klok in door die corona's moet vliegen gaat het mis. Daar heb ik hulp bij gevraagd.

N.O.E. ben ik tot nu toe ook nog niet verder mee geraakt. Ik heb de tip geprobeerd om laag over het water te vliegen, maar je verschijnt toch op de radar. Dus hydra's achter je aan, pats, boem, in het water.

Ik vond Wrong side of the tracks eerst ook lastig, totdat ik iets las over dat je smoke kunt achterlaten. En de missie cesar vialpando. Kon eerst geen grip krijgen en uiteindelijk is het wel gelukt.

Geplaatst:

Waarom hebben er veel mensen moeite met Demolition Man? Ik had hem in 5 minuten gehaald :)

@Dipsie8: Je moet ook invites accepteren, dan konden we hem samen doen :)

Maar de echt moeilijkste is denk ik wel de eind missie van Revenge van IV (Kan even niet op de naam komen :puh:)

Ik ging altijd de straat op i.p.v. de stunt jump te pakken... :7

Geplaatst: (bewerkt)

van GTA VC en III zijn al te lang geleden dat ik ze gespeeld heb dus mijn lijstje bestaat alleen uit GTA SA en GTA IV missies.

1. The Snowstorm (GTA IV)

Nadat je in zo'n doolhof een pakketje gepakt hebt krijg je een 3 sterren wanted level en stroomt het hele doolhof vol met politie. Ik heb er een eeuwigheid over gedaan.

2. Supply Lines (GTA SA)

Met een klein vliegtuigje busjes kapot schieten. Vooral als je weinig ervaring met het vliegen hebt is dit afschuwelijk moeilijk. Het verbaast me dat deze nog niet is genoemd.

3. Three Leaf Clover (GTA IV)

Tjah, de politie in GTA IV is echt lastig. Vooral wanneer je te voet bent.

4. Interdiction (GTA SA)

Ten eerste ben ik slecht met de rocketlaunchers in GTA SA. En het gebeurde ook vaak dat een helikopter ontploft vlak naast de helikopter die je moet beschermen waardoor die een klap mee krijgt.

5. Robbing uncle Sam (GTA SA)

Nu haal ik hem in 1x. Maar toen ik SA voor het eerst speelde en een stuk jonger was heb ik hier wel 20 keer over gedaan.

Als we het toch over moeilijke missies hebben: Is er iemand hier die GTA 2 zonder cheats heeft uitgespeeld? De moeilijkheidsgraad lag toch wel erg hoog. In die laatste stad lijken een paar missies zelfs onmogelijk.

Nog iets.. wrong side of the tracks is helemaal niet zo moeilijk. Iedereen maakt vaak de fout door te dicht naast de trein te rijden waardoor big smoke niemand raakt. Ook vraagt Big Smoke later om op het zandweggetje naast het spoor te gaan rijden. Maar als je dat doet zit je juist te ver van de trein af.

Bewerkt: door Donutdragon

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...