Jump to content

De moeilijkste GTA-missies tot dusver


Svenie

Recommended Posts

  • Reacties 107
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • ERRWINS

    5

  • Nissan

    5

  • Ezra24rct3

    5

  • Kaitjee98

    5

  • 1 maand later...

Wrong side of the tracks.......

Heeft me vele uren en bijna een nieuwe ps2 controller/tv gekost

Enough said...

Nee ik ben nog niet klaar,

Had ook een pesthekel aan de Zero missies Air Raid (en Supply Lines :?) Heeft me ook een hele tijd gekost, mede door die missies heb ik SA nooit 100% uitgespeeld, uiteindelijk is het me toch gelukt....maar toen had ik geen zijn meer om alle collectables te verzamelen :D

Bewerkt: door KaiSkillzz
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 maanden later...

Het principe van een uitdaging is jou dus vreemd? Dat is toch wel jammer. Moeilijke missies horen er nu eenmaal bij.

Nee, ik game voor me plezier. Moeilijk vind ik niet leuk.

Imo is een game juist niet leuk als hij te makkelijk is..... Maar goed ieder zijn mening. Bewerkt: door KaiSkillzz
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 maanden later...

Wrong Sides Of The Track hier ook... :7 Ik heb m vanochtend nog gedaan en heb WikiGTA ff snel gebruikt bij de 47e poging ofzo... Ik had t altijd dat ik er nog maar 1 op die trein had voor de eerste tunnel, maar die kreeg Smoke maar niet dood(Hij is inderdaad een scheve schutter...)

Link to comment
Delen op andere websites

Toen ik vroeger nog Vice City speelde was de missie 'The Driver' een ware verschrikking. Ik ben al niet goed met auto's dus dan kan je wel raden hoe die missie afliep. Voor mij was de missie nooit afgelopen omdat ik hem simpelweg nooit heb kunnen halen. Mede daarom heb ik Vice City in de kast gestopt en deze is er tot op de dag van vandaag niet meer uit gekomen.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...