Jump to content

De moeilijkste GTA-missies tot dusver

Recommended Posts

Geplaatst:

Met GTA SA veel frustraties gehad maar ondanks dat heb ik er wel het meeste plezier mee gehad. GTA IV en V waren veel te makkelijk.

• Reacties 107
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• ERRWINS

5

• Nissan

5

• Ezra24rct3

5

• Kaitjee98

5

Geplaatst:

Eigenlijk is wrong side of the tracks helemaal niet moeilijk als je het een beetje door krijgt.

Los Desperados en End of the line vond ik altijd wel moeilijk in san andreas.

Geplaatst:

Wrong Side of the Tracks is juist erg simpel. Na de release van IV rushde ik altijd superhard in Three Leaf Clover, ging vaak dood daardoor. Heb daar echt eventjes vastgezeten, dat had ik in nog geen enkele andere GTA voorgehad.

Geplaatst: (bewerkt)

Mijn moeilijkste top 3:

1. Espresso-2-go (GTA III)

2. Death row (GTA Vice City)

3. learning to fly (GTA San Andreas)

Deze missies vond ik zwaar k*t om te doen

Bewerkt: door Danger_dog_guy_7
Geplaatst:

Wrong side of the tracks! :@ :@ :@ :@

Wat een bloedhekel heb ik aan deze missie, heb trouwens SA door deze missie nooit uitgespeeld. :-(

niet zo moeilijk hoor:

1. Cheat een heli als je aankomt bij het station

2. Schiet de vagos van de trein

3. Haal Big Smoke op en breng hem thuis

Missie voltooid!

Geplaatst:

Wrong Side of the Tracks vond ik ook erg makkelijk, maar dat komt denk ik doordat ik die alleen op de iPad gespeeld heb, volgens mij worden veel dingen in GTA SA versimpeld voor mobiele apparaten ;P

Geplaatst:

Hier men lijstje dan maar:

GTA VC: Spilling The Beans: Ik liep zo nu en dan vast omdat ik dan werd neergemaaid door sommige vrouwen met Sniper Rifles, en een paar van die hoeren hadden ook Krugers dacht ik.

GTA SA: Cesar Vialpando: ik had geen idee hoe die hydraulics werkten, en liep dan ook vast met die missie.

GTA: IV: Pegorino's Pride: Ik had nooit echt zin om te rushen door de verhaallijn van IV, en toen ging Pegorino dood omdat ik te langzaam was.

Voor de rest zou ik t niet weten :7

Geplaatst:

De moeilijke missies vind ik:

Wrong side of the tracks (GTA SA)

En die ene missiie met die lowriders in GTA SA

• 9 maanden later...
Geplaatst:

Zo subjectief als maar kan. Er staan wel 5 missies in die ik niet als moeilijk ervaren heb. Er is bij iedere missie wel een handigheidje wat hem makkelijker maakt.

Geplaatst:

Ik vindt Overdose of Trouble in Liberty City Stories een van de lastigste, simpelweg omdat ik heel de tijd doorzeefd werd met kogels. :7

Geplaatst:

Ik moet zeggen dat alle missies die in dat filmpje opgenoemd worden me nooit echt zo gefrustreerd hebben. Misschien had ik er de eerste keer moeite mee, en met sommige zelfs geen moeite, maar daarna ging het wel altijd vlot. Er zit er geen tussen die ik écht moeilijk vond.

Supply Lines is trouwens echt geen waardige nummer 1. Met New Model Army heb ik echt vele malen meer moeite gehad (tot ik een goede strategie vond).

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...