RUBENN Geplaatst: 22 oktober 2015 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2015 Met die missies heb ik nog nooit moeite gehad, op m'n tablet. Net als met 'Wrong side of the tracks' terwijl ze op pc een stuk moeilijker zijn. Reageren
Nissan Geplaatst: 22 oktober 2015 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2015 Goed van je Ruben, ik doe het je echt niet na Ik heb III geprobeerd te spelen op tablet, nou na 5 minuten lag bij wijze van 't tablet door de ruit. Reageren
RUBENN Geplaatst: 22 oktober 2015 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2015 Misschien komt het doordat ik nooit op een console gespeeld heb, kan me voorstellen dat de overgang van console > mobiel vrij lastig is. Reageren
ERRWINS Geplaatst: 25 oktober 2015 Rapport Geplaatst: 25 oktober 2015 De besturing op een tablet is gewoonweg slecht. Dat heeft niets te maken met wat je gewend bent Reageren
RUBENN Geplaatst: 25 oktober 2015 Rapport Geplaatst: 25 oktober 2015 Dat ligt eraan wanneer iets slecht is, ik heb er nog nooit problemen mee gehad. Misschien dat het aan het apparaat/de software ligt, ik speel op iPad 4 met iOS 8, misschien jij op een andere? Reageren
ERRWINS Geplaatst: 25 oktober 2015 Rapport Geplaatst: 25 oktober 2015 Ik speelde op de iPad Air met iOS 8. Het grootste struikelblok was gewoonweg het schieten Reageren
RUBENN Geplaatst: 25 oktober 2015 Rapport Geplaatst: 25 oktober 2015 (bewerkt) Die is vrij slecht inderdaad Ik had het eerst op 'lock on' staan, soms handig maar niet echt fijn. Nu staat het op vrij richten, stukje beter maar nog steeds niet echt top. Beetje offtopic wel, maar ach andere mods zien dit niet natuurlijk. @hieronder, vandaar dat ik zei; 'andere mods'. Bewerkt: 25 oktober 2015 door RUBENN Reageren
Ezra24rct3 Geplaatst: 25 oktober 2015 Rapport Geplaatst: 25 oktober 2015 Je hebt een gesprek met een mod. Ik ga ook voor Wrong Side Of The Tracks. Op PS2(/3) & PC heb ik er wel een tijdje over gedaan, terwijl ik hem op de iPad wel in 1x haalde... Reageren
aron24 Geplaatst: 18 februari 2016 Rapport Geplaatst: 18 februari 2016 Wrong Side of Tracks en Demolition Man, de ene heb ik nooit zelf gehaald. Dat heeft iemand toen voor mij gedaan, Wrong Sode of Tracks heb ik gehaald door tips hier op het forum(Ipad Versie), nadat ik het serieus al bijna 100 keer geprobeerd(ik overdrijf niet) had. Reageren
KoningJesper Geplaatst: 21 februari 2016 Rapport Geplaatst: 21 februari 2016 Die kut dans missie En die Terminator rip off Reageren
Visser23 Geplaatst: 23 februari 2016 Rapport Geplaatst: 23 februari 2016 Three Leaf Clover is inderdaad een zeer moeilijke missie. Wrong Side of the Tracks is echt simpel eigenlijk. Een paar jaar geleden lukte deze missie nooit, maar afgelopen week haalde ik hem met gemak. Had nog één zo'n pipo op de trein staan voor de tunnel. Dat werd een makje dus. Reageren
Svenie Geplaatst: 23 februari 2016 Auteur Rapport Geplaatst: 23 februari 2016 Ik zie heel wat mensen de missie Three Leaf Clover vermelden en ik moet eerlijk bekennen dat mij dat toch wel een beetje verbaasd. Three Leaf Clover heb ik altijd in één keer kunnen uitspelen en het is zonder twijfel een van de missies waar ik het hardst van genoten heb in GTA IV. Als je voldoende dekking zoekt en over genoeg munitie voor een aantal zware wapens beschikt moet alles toch vlot verlopen? Van de mensen die Three Leaf Clover moeilijk vinden hoor ik graag waar het misloopt want ik kan het mij niet meteen voorstellen. Reageren
Big Boss Geplaatst: 23 februari 2016 Rapport Geplaatst: 23 februari 2016 Ik kan met wel voorstellen dat het moeilijker is met free aim. Ik kan me zo niet direct herinneren of IV ook een auto-aim had voor de muis. :| Reageren
JasonStatham Geplaatst: 3 maart 2016 Rapport Geplaatst: 3 maart 2016 Demoliton Man uit GTA Vice City, mamma mia, wat een hoofdpijn was dat altijd... Toen ik in juni dit postte had ik Vice City al jaren niet meer gespeeld. Een tijdje terug op de ps3 heb ik deze missie twee keer moeten doen, was namelijk 1x vergeten te saven De eerste keer lukte het bij de eerste poging, en de tweede keer bij de tweede poging. Best wel raar dat ik er vroeger zoveel moeite mee heb gehad. Conclusie voor nu is eigenlijk dat er in GTA niet meer een missie zit die ik erg moeilijk vind. Je hebt wel missies waar je een beetje extra focus moet hebben, zoals Three Leaf Clover en Supply Lines.Ik vind dat ze bij de volgende GTA moeilijkheidsgraden moeten toevoegen, de GTA: Online missies op hard zit soms wel een uitdaging in als je solo of tweemans speelt. Met 3-4 man is het al gauw een appeltje-eitje. Cover-based shooters als Uncharted en Max Payne 3 hebben ook difficulties die het spel veel en veeeeel uitdagender maken. Max Payne 3 op hard was echt een Payne in the ass. Deze missie heb ik van jongs af aan wel eenvoudig gevonden, gewoon een van de verschillende manieren gebruiken om op de trein te landen et voilà, Big Smoke kan dan wel mikken. Reageren
VeryRealGirl Geplaatst: 27 april 2016 Rapport Geplaatst: 27 april 2016 Euhm eens denken... Paramedic in GTA III na alle missies te hebben gedaan Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.