Jump to content

NIEUW voorbeeld van de HUD


DeathPenalty

Recommended Posts

Als dit daadwerkelijk de hud (ongeveer) gaat worden: prima. Lekker clean, en ik stoor me ook totaal niet aan de vierkante radar. GTA V zal groter zijn dan welke GTA dan ook, en op een vierkante radar zie je toch net wat meer dan op de ronde radar die we tot nu toe gewend waren. Wat mij betreft een prima keus dus :)

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 40
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • 3L1077

    5

  • GrandTheftHaye

    4

  • GuitarGuy666

    3

  • Michael

    3

Waarvoor zou die mystery kerel vanonder in het menutje staan? puh2.gif

Dat zou je eigen avatar moeten zijn, van het multiplayer gedeelte.

Ik hoop iig dat de snelheidsmeter wederkeert!

Volgens dezelfde 'bron' die deze HUD heeft getekend zou die er niet zijn.

Diezelfde bron heeft hier een Q&A waarin hij zegt dat de snelheidsmeter inderdaad niet aanwezig is.

Link to comment
Delen op andere websites

Die HUD ziet er nice uit! Al hoop ik niet dat die health bar zo klein wordt als op die screen die Hanneswasco net postte, dat vind ik net iets te klein. Wat dat betreft geef ik de voorkeur aan de GTA IV HUD, die de health + armor rondom de map had.

Het maakt mij niet veel uit of de map nou vierkant is of rond: zoals NandroDavids hierboven al zei is vierkant in feite praktischer, omdat je dan meer kan zien. Leuke informatie! :)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb toch liever een ronde map, gewoon mijn gevoel. Vind het er beter uit zien, maar maakt eigenlijk geen bal uit voor de game. Ik hoop alleen niet dat die 3 characters voortdurend in beeld staan. Net zo'n systeem als in 4 met health rond de map vind ik goed genoeg werken.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...

Ik vind het eigenlijk wel een prima HUD, ben prima tevreden als het ook daadwerkelijk zo wordt! Iemand enig idee wat er precies aan speciale extra info in die reddit-topics stond? Nu ik ze wil bekijken zijn alle posts van de originele starter verwijderd..

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben ook benieuwd naar de HUD voor GTA V, deze met vierkant mapje ziet er wel oké uit. Eigenlijk mogen ze er wat mij betreft heel veel kanten mee op gaan, zolang alle HUD info, blips, markers etc maar UIT te zetten zijn! :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Eerst was ik een beetje skeptisch om zoiets te veranderen wat we al jaren kennen, maar die photoshops hebben me overgehaald en het ziet er beter uit imo, alleen mogen ze van mij de health bars etc. wat anders maken (niet horizontaal)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk dat die mystery guy onderaan dient voor een kerel die je kunt inhuren voor een missie.

Een vierkante radar wordt wel even wennen, maar dat komt wel goed.

Bewerkt: door ClownOnDuty
Link to comment
Delen op andere websites

Radar maakt mij helemaal niets uit, zolang het maar lekker werkt. Zelf een radar kiezen zou ook een goed idee zijn ;) Dat je kunt kiezen uit rond en plat, of juist vierkant en meer 3D-achtig ;)

Ik denk dat die mystery guy onderaan dient voor een kerel die je kunt inhuren voor een missie.

Daar komt je multiplayer character ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...