Jump to content

NIEUW voorbeeld van de HUD

DeathPenalty

Recommended Posts

Die character circle zal in ieder geval niet permanent op het scherm staat en enkel tevoorschijn komen bij een bepaalde toetscombinatie. Verder zal de 'mystery guy' ook niet op de cirkel staan.

Omdat Franklin zich ergens in het midden van nergens bevond, drukte de demo-jongen in de rechteronderhoek het personage-wiel tevoorschijn. Een cirkel netjes verdeeld in drie parten, een voor elk van de drie spelpersonages die je in deze Grand Theft Auto V onder de vingers krijgt.

http://ps3.9lives.be/games/grand-theft-auto-v/previews/perstripverslag-op-bezoek-bij-rockstar-voor-grand-theft-auto-v

Delen op andere websites

• Reacties 40
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• 3L1077

5

• GrandTheftHaye

4

• GuitarGuy666

3

• Michael

3

Ik denk eerlijk gezegd dat het zo werkt dat het bovenste vakje het character dat je gebruikt is, als je uit zoemt staan de 3 links, onder en rechts. En als je dan de rechter selecteert schuift die naar boven en is het rechtervakje leeg, zoem je weer uit staan ze weer zoals eerst.

Delen op andere websites

Er is al eerder gameplay laten zien aan journalisten, zou mij niets verbazen als de tekening gebaseerd is op die verhalen.

Lijkt me ook dat het zo gebeurd is, bind het iig een mooie HUD.

Delen op andere websites

Ben ook blij dat die in 1 kleur is gibleven in voorgaande GTA's werd ik wel is afgeleid door al die kleurtjes. Ook is die als je loopt gewoon van bovanaf.gallery_1_157_173159.jpg

Bewerkt: door GrandTheftHaye
Delen op andere websites

Ben ook blij dat die in 1 kleur is gibleven in voorgaande GTA's werd ik wel is afgeleid door al die kleurtjes. Ook is die als je loopt gewoon van bovanaf.

*grote foto*

Ik had er niet last van hoor, ik heb altijd geleefd met zo'n prachtige ronde cirkel.. :(

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...