Jump to content

[WidM] De uitslag!


NandroDavids

Recommended Posts

De Uitslag!

Het is zover, het ultieme moment van deze contest, van dit seizoen Wie is de Mol?: de uitslag! Wie pakt de pot van 21.010 euro? Hadden we al gezegd dat dit een fictieve pot is? Zo nee, bij dezen dan.

Laat ik allereerst zeggen dat het héél close was. Er waren bij de finale Mol-test met 40 vragen natuurlijk 40 punten te verdienen, en de twee deelnemers die de test hebben gemaakt hebben goed gescoord. En het zat dus ook nog eens erg dicht bij elkaar. Genoeg geluld, tijd voor de uitslag!

28 - 26

Goed, dat was de uitslag, dank voor uw aandacht.

Nee, dat was het natuurlijk nog niet. Maar het verschil was dus slechts 2 punten. Dan is nu het moment daar. Ik ga bekendmaken wie de runner-up is geworden, de eerste verliezer, de persoon die 26 punten heeft gescoord in de finale Mol-test, die de Mol wel heeft ontmaskerd, maar het spel uiteindelijk níet heeft gewonnen. Die persoon, dat is...

Die Hard

Voor hem, en voor Pwned., VWO-er, Thundercover, Silverbyte, MegaPilot, Kloep en thebig, hebben we een kleine prijs voor op het profiel:

UDyzPOO.png

En dan nu, het échte moment:

Wie...

...is...

...de...

...Mol?!

Link to comment
Delen op andere websites

IK ben de Mol.

Voor de Mol op het profiel ook een mooi aandenken:

jEshpbQ.png

En dat betekent dat we een winnaar hebben! Met een score van 28 punten is de winnaar van dit seizoen Wie is de Mol? niemand minder dan...

$NeoSyp$

Voor hem de fictieve pot van 21.010 euro, de eer en roem van deze overwinning, en een gouden Vrijstelling voor in zijn profiel of handtekening:

r3Gawfh.png

Dank voor uw aandacht! Nabeschouwen doen we hier: *KLIK*.

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...