Jump to content

GTA IV voor mijn iMac OS X


N4mechang3x

Recommended Posts

Hallo allemaal,

Als allereerste...

Ik ben Dion Pool en ik ben nieuw op het forum.

Het lijkt me hier reuze gezellig en hoop dat ik hier en leuke tijd ga krijgen en goed kan helpen of geholpen kan worden.

Meer weten? Kijk de "Over mij" pagina op mijn profiel.

Ik kon geen sub-forum vinden zoals "hulp/help" dus dacht ik post mijn vraag hier.

Het kan altijd verplaatst worden.

Nu mijn vraag...

Ik ben al een paar dagen opzoek naar een gratis download van GTA IV voor iMac.

Nu zie ik overal wel PC downloads maar ik zoek dus een download dat geen .EXE is (.EXE is alleen voor PC).

Ik heb het al eens eerder op mijn iMac gehad maar die download kan ik niet meer terug vinden.

Nou hoopte ik dat iemand hier die een link voor me heeft of weet hoe ik dit zou kunnen oplossen.

Ook heb ik al geprobeerd om het programma Wine te gebruiken en met Bootcamp denk ik dat dan niet meer de OS X maar de Windows heb.

Dus iMac omgezet naar Windows maar niet meer terug kunt.

Dus heeft iemand voor een download die voor iMac is?

Alvast bedankt!

Met vriendelijke groet,

Dion.

Link to comment
Delen op andere websites

We helpen je niet met illegale games.

Awh, oke dat is jammer.

Ik dacht dat modden ook illegaal was.

In ieder geval GTA IV is niet te koop voor iMac dus er is dan geen manier op het legaal op de iMac te krijgen.

Link to comment
Delen op andere websites

GTA IV gratis downloaden kun je wel vergeten, dat is illegaal en daarvoor zul je hier geen hulp en ondersteuning krijgen. Beter koop je hem gewoon in de winkel of online via STEAM.

Bootcamp werkt erg goed als je regelmatig Windows programma's gebruikt, het wordt naast je OSX geinstalleerd op een aparte partitie, het verwijderd OS X dus niet.

Als je je Mac opstart, zal standaard OS X opstarten. Als je bootcamp geinstalleerd hebt, houd je de "option' key ingedrukt direct na de chime, om zo voor WIndows (of een andere installatie) te kiezen.

Bootcamp gebruiken is mijns inziens de beste manier om GTA IV te spelen op je Mac, al betwijfel ik of het soepel zal draaien op een Mac.

Link to comment
Delen op andere websites

GTA IV gratis downloaden kun je wel vergeten, dat is illegaal en daarvoor zul je hier geen hulp en ondersteuning krijgen. Beter koop je hem gewoon in de winkel of online via STEAM.

Bootcamp werkt erg goed als je regelmatig Windows programma's gebruikt, het wordt naast je OSX geinstalleerd op een aparte partitie, het verwijderd OS X dus niet.

Als je je Mac opstart, zal standaard OS X opstarten. Als je bootcamp geinstalleerd hebt, houd je de "option' key ingedrukt direct na de chime, om zo voor WIndows (of een andere installatie) te kiezen.

Bootcamp gebruiken is mijns inziens de beste manier om GTA IV te spelen op je Mac, al betwijfel ik of het soepel zal draaien op een Mac.

Oke, bedankt voor je reactie. Nu weet ik ook hoe Bootcamp in elkaar zit.

Ik wou alleen GTA IV op de iMac omdat het dan wat makkelijker te modden is dan via de Xbox.

Nu moet ik maar even kijken of hier een tutorial is om GTA IV te modden op Xbox 360.

Hopen dat het lukt.

Nogmaals bedankt!

Link to comment
Delen op andere websites

Voor hulp bij het modden op de pc kan je in de Modding fora terecht. Voor hulp bij het modden op consoles zul je hier geen hulp vinden, aangezien je daarvoor meestal je console moet ombouwen, wat illegaal is.

Ik laat het topic open voor als je nog problemen hebt om GTA:IV via Bootcamp aan de praat te krijgen, mits je over legale versie beschikt natuurlijk. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

als jij zorgt dat je bootcamp op je mac hebt met een windows 7 installatie

Kun je vervolgens gewoon gta iv draaien via steam op die windows 7 installatie

Als de hardware het toe laat, wat me sterk lijkt maar we zullen zien :)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...