Jump to content

The Fast and the Furious


GTA_Michael

Recommended Posts

4iyltu.jpg

Welkom in het Fast And Furious topic!

Discussiër hier over de film serie Fast And Furious. Ik vind het echt de beste film reeks ooit gemaakt. De beste tot nu toe vind ik:Fast & Furious 4

Als jullie je afvragen wat "Los Bandoleros" is, het is een short movie van 20 minuten. Waarin je kunt zien wat er voor

Fast And Furious 4 gebeurd.

Los Bandoleros:

Link to comment
Delen op andere websites

Fast 6 is de beste, daarna fast five. En daarna Fast and Furious 1. Dat is mijn top 3. Maar ik vindt alle Fast and Furious films goed hoor. Het is ook mijn favoriete filmreeks. Kan niet wachten op fast 7! :D

Link to comment
Delen op andere websites

Fast 6 is de beste, daarna fast five. En daarna Fast and Furious 1. Dat is mijn top 3. Maar ik vindt alle Fast and Furious films goed hoor. Het is ook mijn favoriete filmreeks. Kan niet wachten op fast 7! :D

Ja, Dom en de andere gaan wraak nemen op die gozer die Han heeft vermoord. :D

Link to comment
Delen op andere websites

Geniale films, ik ben gisteren naar 6 geweest. Natuurlijk ook weer een hoop spektakel en goede stof voor deel 7. Het is wel erg tof dat Jason Statham in het volgende deel een rol heeft en ik las dat hij familie is van Shaw, dus wraak wil nemen op Dom en de rest.

Link to comment
Delen op andere websites

Het is een echte aanrader.

Deze films is een hommage aan de hele reeks dat kan je al zien in het begin.

Deel 5 was al de beste en zat op een heel ander niveau! Maar deze film overtreft degene gewoon is zelfs nog beter. Het begint rustig maar op een gegeven moment zit je er helemaal in door de spanning en zenuwen! Geen moment denk je aan de tijd. die is zo om 2.20 uur.

Het laat ook wat humor toe en dat werkt helemaal, het zijn echt lach momenten die precies goed zijn. Je voelt de band en de emotie en de sfeer tussen de acteurs ook.

Geweldig actie, auto stunts en dialogen, en de omgevingen zijn echt mooi, er zit iets in dat totaal nieuw is ook al zou het je bekend voorkomen in enkele films.

Kijk al uit naar deel 7 jason statham gaat mee spelen en die hoort er ook bij!

Las net trouwens ook als dat deel een succes wordt, is het de meest succesvolle film reeks ooit! Nou er mogen nog meer films komen, ik vind andere films beter.

Die sprong van de auto naar de andere, en hoe die het de black eagle noemt is zo vet!

Link to comment
Delen op andere websites

Vind de transition van car action naar gun action wel echt jammer. De films onderscheidde zich van de rest door auto's ten volle te gebruiken voor alle actie. Nu is 't 20% auto's, omdat de films ook shoot em up fans moeten gaan aantrekken. Ik vond Fast Five en 6 dus niet zo goed als de rest. Ben nu wel benieuwd naar 't vervolg van Tokyo Drift dat er nu gaat komen ^^

Link to comment
Delen op andere websites

Vind de transition van car action naar gun action wel echt jammer. De films onderscheidde zich van de rest door auto's ten volle te gebruiken voor alle actie. Nu is 't 20% auto's, omdat de films ook shoot em up fans moeten gaan aantrekken. Ik vond Fast Five en 6 dus niet zo goed als de rest. Ben nu wel benieuwd naar 't vervolg van Tokyo Drift dat er nu gaat komen ^^

Vervolg? Dominic Toretto en derest gaan gewoon naar Tokyo. Om wraak te nemen op de moordenaar van Han. Of je dat een vervolg kunt noemen weet ik niet..

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
  • 5 maanden later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...