Jump to content

[Discussie] Map


Jesperkaj

Recommended Posts

  • Reacties 89
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • thebig

    15

  • Phoenyxar

    12

  • GrandTheftHaye

    9

  • NandroDavids

    8

Ik vind dit stuk er heel raar uitzien voor een gta dan toch. Zon vreemde kustlijn. Misschien past het beter in de totale map maar zo.komt het me echt vreemd over

Die kustlijn viel mij ook op! Maar ik was daar dan wel aangenaam door verrast moet ik zeggen!

Die snelwegen vallen me ook op, als ze er maar geen snelwegen ingepropt hebben omdat ze snelwegen wilden, die snelwegen zouden imo wel ergens naartoe moeten, maarja.. Als er naast Los Santos geen andere steden zijn vraag ik me af waar naar toe dan wel..

Link to comment
Delen op andere websites

Ik was ook aangenaam verrast, maar ook gewoon verbaasd. Ben het niet gewoon zo'n kustlijn te zien in GTA, die was altijd redelijk vlak.

Wat ik ook raar vind van de kaart is de onderkant. Er is een kleine landtong die blijft verderlopen, maar rechtsonder ook weer water. Misschien is er daar een meer of een inham of zo.

Link to comment
Delen op andere websites

Ben het niet gewoon zo'n kustlijn te zien in GTA, die was altijd redelijk vlak.

Beechwood, Broker, Westdyke, Steinway, North Bohan... GTA IV zit vol met dit soort kustlijnen... Dus ja :puh:

Als er naast Los Santos geen andere steden zijn vraag ik me af waar naar toe dan wel..

Wellicht gewoon naar de suburbs. Snelwegen zijn er in de wereld voornamelijk om pendelverkeer op te slorpen tussen de centra en hun buitenwijken (en om doorgaand verkeer te scheiden van het lokale). Misschien dat die indruk ingame wat beter overkomt. Of misschien zit ik er wel naast en komt ze helemaal niet over.

Link to comment
Delen op andere websites

Zo'n kustlijnen met zo'n inhammen heb je echt niet in GTA IV. Het merendeel is redelijk recht en er zijn sommige stukjes waar het eens wat meer uitsteekt. Hier is dat overal.

Wat versta jij onder redelijk recht dan? *KLIK*. Genoeg inhammen, hoeken en ronde lijnen aan de kust hoor...

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb de kaart ook naast me liggen, dus dank je. Wat kan je er onder verstaan, dat het redelijk recht is zeker. Het merendeel is gewoon een kronkelende regelmatige lijn. Dat heb je wel bij sommige kusten in het echt ook, maar de grillige kustlijnen mis ik hier toch. Je hebt een paar korte stukjes, maar meer ook niet.

Langs de linkerkant zie je hier bij GTA V een normale, regelmatige kustlijn, rechtsonder wordt die echter zeer grillig. Zo'n grote stukken grillige kustlijn zijn in nog geen enkele GTA geweest en hij lijkt nog een heel stuk verder door te lopen.

Link to comment
Delen op andere websites

Zo'n kustlijnen met zo'n inhammen heb je echt niet in GTA IV.

Ga eens naar de plaatsen die ik heb opgelijst. De kustlijnen van Alderney, Bohan, Broker en Dukes bestaan uit niks anders dan inhammen met afgesleten rotsen en kleine zandbeddingen. Op de plaatsen na waar er een kade ligt natuurlijk, maar dat geldt evenzeer voor Los Santos en zijn omgeving natuurlijk.

Link to comment
Delen op andere websites

Het is niet omdat er een kleine onregelmatigheid in een kustlijn zit, dat die grillig is. Een inham heeft zowat elke kustlijn. Pas als er zeer veel inhammen zijn die in grootte variëren, er af en toe een groepering rotsen in het water nog voor de kustlijn ligt en er kliffen zijn. Dat zie je hier toch al veel beter aan het stukje op de rechterkant. Het kan nog altijd extremer, zoals de Westkust van Schotland.

GTA SA is trouwens nog erger op het vlak van kustlijnen dan GTA IV, je kan met gemak de grenzen aftekenen zonder al te veel bochtjes te moeten maken.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik dacht op GTAForums te hebben gezien dat Los Santos zelf (de stad dus) ongeveer even groot is als Liberty City. Kan natuurlijk in werkelijkheid anders liggen, maar ik heb het idee dat het echt wel een grotere map is dan hier beweerd wordt. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Als ik die bekijk, lijkt het deeltje in de beginpost hier omgekeerd gespiegeld.

Ik vind het bovenste deel er nog steeds heel raar uitzien. Ben benieuwd hoe het geheel is.

In een grotere context lijkt die snelweg trouwens niet meer zo misplaatst als eerst: het is gewoon een gigantisch netwerk.

Bewerkt: door thebig
Link to comment
Delen op andere websites

Het is niet omdat er een kleine onregelmatigheid in een kustlijn zit, dat die grillig is. Een inham heeft zowat elke kustlijn. Pas als er zeer veel inhammen zijn die in grootte variëren, er af en toe een groepering rotsen in het water nog voor de kustlijn ligt en er kliffen zijn. Dat zie je hier toch al veel beter aan het stukje op de rechterkant.

Ehm, aan de rechterkant van de map die we tot nu toe zien we volgens mij alleen maar land, geen water...

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...