Jump to content

[Discussie] Map


Jesperkaj

Recommended Posts

Die wit gearceerde streep lijkt mij toch een kustlijn, of ik moet me ernstig vergissen. Als ik naar het plaatje van Prioxcombo kijk kan het niet veel anders zijn.

Ah, die afbeelding deed het bij mij niet. Maar die van PrioXCoMBo is gespiegeld, niet die in de hoofdpost: wat boven is, is eigenlijk onder. Te zien aan het knip- en plakwerk van Joriz (*KLIK*) waar duidelijk een 'N' van north staat.

Hoe dan ook, dan hebben we het over dezelfde kustlijn, maar die vind ik niet meer of minder extreem qua inhammen en dergelijke dan IV hoor.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 89
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • thebig

    15

  • Phoenyxar

    12

  • GrandTheftHaye

    9

  • NandroDavids

    8

Hij is ook niet meer extreem, maar in GTA IV waren dit slechts zeer kleine stukjes. Hier zien we dat de hele oostkust heel onregelmatig is. Het enige stukje dat echt extreem onregelmatig is, is dat rechtsboven op jouw afbeelding. Daar ligt nog een heel eiland van de kust met talloze kleinere eilandjes erom heen. Dat heb je zelfs niet in IV. Je had wel een paar rotspartijen, maar niet zoals hier.

Het is trouwens inderdaad de foto van Prioxcombo die gespiegeld staat, bij jouw plaatje staat het Noorden naar boven, zoals het moet.

Ik kan blijf dit stuk map trouwens nog altijd heel raar vinden. Het bovenste lijkt gewoon een bol te zijn en dan een stok eronder.

Bewerkt: door thebig
Link to comment
Delen op andere websites

Hij is ook niet meer extreem, maar in GTA IV waren dit slechts zeer kleine stukjes. Hier zien we dat de hele oostkust heel onregelmatig is.

Ik zei het al eerder in dit topic: dit lijkt me absoluut niet de hele map of een groot deel daarvan. We zien immers alleen nog maar de stad. Om te zeggen dat de hele oostkust onregelmatig is, is dus wat te voorbarig.

Dat er voor de kust meer eilandjes liggen en dat GTA IV dat niet had, lijkt me vrij logisch overigens. Het is immers een véél grotere spelwereld, en daar kunnen dat soort 'extraatjes' dan makkelijk in geplaatst worden zonder dat het gaat overheersen. Rockstar heeft zichzelf gewoonweg veel meer ruimte gegeven voor variatie en dat gaan we dan denk ik ook zien.

Link to comment
Delen op andere websites

Het is alleszins toch een groter deel dan de kleine deeltjes in GTA IV. En het zal inderdaad aan de spelruimte liggen dat Rockstar zich kleine dingetjes als dit kan veroorloven, maar bij andere GTA's kon dit niet, juist omwille van de beperktheid.

Link to comment
Delen op andere websites

Aan de map te zien ligt de stad helemaal onderaan? Tenzij dit maar een deel is van de map. Als de map toch zo groot is, zou deze informatie dan op 1 grote poster staan? Of zal er 1 poster zijn met voorkant stad + de kust en de achterkant woestijn en bosgebied.

Link to comment
Delen op andere websites

1/2 weken en dan komt R* waarschijnlijk toch met de official map..

Ja, en in september komt de game toch. Dat betekent niet dat het niet leuk is om te discussiëren over wat we weten en te speculeren over hoe het er verder uit kan zien ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Even een update over de map, op Gtaforums.com kwam ik het volgende plaatje tegen:

4XQXsrq.jpg

Geen nieuws, maar indrukwekkend beeld van de hele map geeft dit wel! Nogmaals, niets is hiermee nieuw, het is alleen een beetje bij elkaar gezet!

Bron: http://www.gtaforums.com/index.php?showtopic=360889&st=5820, iets verder naar beneden scrollen!

Bewerkt: door p-p
Link to comment
Delen op andere websites

Het geeft alvast een beter beeld van het stukje dat we al weten. In een context geplaatst is het minder vreemd.

Dit lijkt me wel een map waar ik in zou willen rondlopen. Al gaan er wel meer dorpjes zijn.denk.ik.

Link to comment
Delen op andere websites

Als Rockstar dit keer een realistische lengte heeft gekozen voor de landingsbanen (±3000 m) dan kunnen we er wel vanuit gaan dat de map indrukwekkend wordt. Kan je nagaan, de map van GTA San Andreas was in zijn geheel 6000 meter breed.

Link to comment
Delen op andere websites

Haakontje heeft een pic waarop een duikboot, enorme brug en een haven te zien is.

Zou die brug niet het doodlopende stukje weg in het uiterste zuiden zijn?

Bewerkt: door T2own-Gamer
Link to comment
Delen op andere websites

De Vincent Thomas Birdge is wellicht het rode stuk hier:

De doodlopende weg zal eerder een pier zijn of een kade. Het is nu éénmaal een stuk haven, er ligt op de kaart zelfs een schip aan :3

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind het wel stom dat ze weer een eiland doen, had liever gewoon een doorlopend land gehad waar je peen of ander manier niet heen kan. En ik heb wel het gevoel dat r onder de haven en het vliegveld ook nog en stukje van de stad ligt, denk ik gewoon.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...