SpacyColours Geplaatst: 11 juni 2013 Rapport Geplaatst: 11 juni 2013 Interessant! Goed gevonden. Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 11 juni 2013 Rapport Geplaatst: 11 juni 2013 Volgens deze post zou de Blueprint map 55x68cm zijn. Zeer interessant om doorlezen en je zit er niet ver af eigenlijk, maar we hebben er al gegevens voor Reageren
thebig Geplaatst: 11 juni 2013 Rapport Geplaatst: 11 juni 2013 Wel, hij kan nog altijd berekenen hoeveel % van de map er al bekend is. Reageren
Faenty. Geplaatst: 3 juli 2013 Rapport Geplaatst: 3 juli 2013 Stiekem hoop ik dat ze een groter deel van de map showen tijdens de gameplay video (alhoewel we de minimap waarschijnlijk kunnen zien) Reageren
GrandTheftHaye Geplaatst: 3 juli 2013 Rapport Geplaatst: 3 juli 2013 Denk eerder dat het zo'n gameplay video ziet zoals ze bij AC altijd doen: Wel gameplay, maar uit andere hoeken en zonder HUD. Reageren
Ezra24rct3 Geplaatst: 3 juli 2013 Rapport Geplaatst: 3 juli 2013 @Pwned: Ik denk dat we de minimap niet te zien krijgen, Dit was bij AC4 ook niet het geval Reageren
Faenty. Geplaatst: 3 juli 2013 Rapport Geplaatst: 3 juli 2013 Ik denk dat Rockstar wel zo aardig zou zijn, deden ze bij Max Payne en Red Dead Redemption toch ook? Reageren
thebig Geplaatst: 3 juli 2013 Rapport Geplaatst: 3 juli 2013 Max Payne is nog iets helemaal anders, dat is namelijk geen open wereld. RDR wel, maar dat spel was een onverwachte hit, ze konden nooit weten dat het zo populair zou worden. GTA V blijft wel een GTA, ze hebben gezegd zo weinig mogelijk te willen verraden en die lijn gaan ze verder blijven doortrekken, lijkt me. Reageren
Faenty. Geplaatst: 3 juli 2013 Rapport Geplaatst: 3 juli 2013 Max Payne is nog iets helemaal anders, dat is namelijk geen open wereld. RDR wel, maar dat spel was een onverwachte hit, ze konden nooit weten dat het zo populair zou worden. GTA V blijft wel een GTA, ze hebben gezegd zo weinig mogelijk te willen verraden en die lijn gaan ze verder blijven doortrekken, lijkt me. Maar geen hud en wel gameplay lijkt m een beetje sterk. RDR leekme niet heelonverwacht als je naar de manuren en prijskaartje kijkt om het te hebben gemakt Reageren
thebig Geplaatst: 3 juli 2013 Rapport Geplaatst: 3 juli 2013 Op zich wordt elke game gemaakt na vele manuren, R* is gewoon een kei om die manuren op een goede manier in te vullen. Ze wouden een kwaliteitsvolle game afleveren en dat is zodanig gelukt dat het een hit werd. GTA blijft nog altijd een geval apart. Reageren
Faenty. Geplaatst: 3 juli 2013 Rapport Geplaatst: 3 juli 2013 Op zich wordt elke game gemaakt na vele manuren, R* is gewoon een kei om die manuren op een goede manier in te vullen. Ze wouden een kwaliteitsvolle game afleveren en dat is zodanig gelukt dat het een hit werd. GTA blijft nog altijd een geval apart. Ik merk wel steeds meer dat R* geen keus heeft om sommige dingen niet toe te voegen, zoals Special editions met ingame bonusses, dus ik denk dat de mogelijkheid er is dat ze de HUD laten zien en GTA wat commerciëler wordt, alleen maar gericht om meer kopers te krijgen. Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 3 juli 2013 Rapport Geplaatst: 3 juli 2013 Hoe kan GTA commerciëler worden? Het is toch altijd slechts voor verkoop geweest? Rockstar zal wel ergens geld vandaan moeten halen. Wereldwijde economische crisis + toenemend aantal downloaders = minder geld in het laatje. Dit moet een klapper worden en om het verder uit te melken halen ze er special editions bij. Dat heet hoofd boven water houden... Reageren
Faenty. Geplaatst: 3 juli 2013 Rapport Geplaatst: 3 juli 2013 Hoe kan GTA commerciëler worden? Het is toch altijd slechts voor verkoop geweest? Rockstar zal wel ergens geld vandaan moeten halen. Wereldwijde economische crisis + toenemend aantal downloaders = minder geld in het laatje. Dit moet een klapper worden en om het verder uit te melken halen ze er special editions bij. Dat heet hoofd boven water houden... Ik bedoelde meer te zeggen dat ze steeds meer serieuzer gaan zijn met hun marketing, en op meerdere manieren geld proberen te krijgen, wat ze eerst niet zo erg deden. Reageren
GrandTheftHaye Geplaatst: 4 juli 2013 Rapport Geplaatst: 4 juli 2013 Hoe kan GTA commerciëler worden? Het is toch altijd slechts voor verkoop geweest? Rockstar zal wel ergens geld vandaan moeten halen. Wereldwijde economische crisis + toenemend aantal downloaders = minder geld in het laatje. Dit moet een klapper worden en om het verder uit te melken halen ze er special editions bij. Dat heet hoofd boven water houden... Ik bedoelde meer te zeggen dat ze steeds meer serieuzer gaan zijn met hun marketing, en op meerdere manieren geld proberen te krijgen, wat ze eerst niet zo erg deden. Rockstar is en blijft een bedrijf dat winst MOET maken, dus het is inderdaad logisch dat ze dat soort dingen doen. Vooral in tijden zoals nu wanneer mensen niet zoveel meer kopen. Reageren
Faenty. Geplaatst: 4 juli 2013 Rapport Geplaatst: 4 juli 2013 Ja, dus als ze dan even meteen de map showen. :3 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.