Jump to content

Recommended Posts

• Reacties 89
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• thebig

15

• Phoenyxar

12

• GrandTheftHaye

9

• NandroDavids

8

• 4 weken later...
Geplaatst:

Stiekem hoop ik dat ze een groter deel van de map showen tijdens de gameplay video (alhoewel we de minimap waarschijnlijk kunnen zien)

Geplaatst:

Denk eerder dat het zo'n gameplay video ziet zoals ze bij AC altijd doen: Wel gameplay, maar uit andere hoeken en zonder HUD.

Geplaatst:

@Pwned: Ik denk dat we de minimap niet te zien krijgen, Dit was bij AC4 ook niet het geval

Geplaatst:

Ik denk dat Rockstar wel zo aardig zou zijn, deden ze bij Max Payne en Red Dead Redemption toch ook?

Geplaatst:

Max Payne is nog iets helemaal anders, dat is namelijk geen open wereld. RDR wel, maar dat spel was een onverwachte hit, ze konden nooit weten dat het zo populair zou worden. GTA V blijft wel een GTA, ze hebben gezegd zo weinig mogelijk te willen verraden en die lijn gaan ze verder blijven doortrekken, lijkt me.

Geplaatst:

Max Payne is nog iets helemaal anders, dat is namelijk geen open wereld. RDR wel, maar dat spel was een onverwachte hit, ze konden nooit weten dat het zo populair zou worden. GTA V blijft wel een GTA, ze hebben gezegd zo weinig mogelijk te willen verraden en die lijn gaan ze verder blijven doortrekken, lijkt me.

Maar geen hud en wel gameplay lijkt m een beetje sterk. RDR leekme niet heelonverwacht als je naar de manuren en prijskaartje kijkt om het te hebben gemakt

Geplaatst:

Op zich wordt elke game gemaakt na vele manuren, R* is gewoon een kei om die manuren op een goede manier in te vullen. Ze wouden een kwaliteitsvolle game afleveren en dat is zodanig gelukt dat het een hit werd. GTA blijft nog altijd een geval apart.

Geplaatst:

Op zich wordt elke game gemaakt na vele manuren, R* is gewoon een kei om die manuren op een goede manier in te vullen. Ze wouden een kwaliteitsvolle game afleveren en dat is zodanig gelukt dat het een hit werd. GTA blijft nog altijd een geval apart.

Ik merk wel steeds meer dat R* geen keus heeft om sommige dingen niet toe te voegen, zoals Special editions met ingame bonusses, dus ik denk dat de mogelijkheid er is dat ze de HUD laten zien en GTA wat commerciëler wordt, alleen maar gericht om meer kopers te krijgen.

Geplaatst:

Hoe kan GTA commerciëler worden? Het is toch altijd slechts voor verkoop geweest?

Rockstar zal wel ergens geld vandaan moeten halen. Wereldwijde economische crisis + toenemend aantal downloaders = minder geld in het laatje. Dit moet een klapper worden en om het verder uit te melken halen ze er special editions bij. Dat heet hoofd boven water houden...

Geplaatst:

Hoe kan GTA commerciëler worden? Het is toch altijd slechts voor verkoop geweest?

Rockstar zal wel ergens geld vandaan moeten halen. Wereldwijde economische crisis + toenemend aantal downloaders = minder geld in het laatje. Dit moet een klapper worden en om het verder uit te melken halen ze er special editions bij. Dat heet hoofd boven water houden...

Ik bedoelde meer te zeggen dat ze steeds meer serieuzer gaan zijn met hun marketing, en op meerdere manieren geld proberen te krijgen, wat ze eerst niet zo erg deden.

Geplaatst:

Ik bedoelde meer te zeggen dat ze steeds meer serieuzer gaan zijn met hun marketing, en op meerdere manieren geld proberen te krijgen, wat ze eerst niet zo erg deden.

Rockstar is en blijft een bedrijf dat winst MOET maken, dus het is inderdaad logisch dat ze dat soort dingen doen. Vooral in tijden zoals nu wanneer mensen niet zoveel meer kopen.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...