Jump to content

[Discussie] Map


Jesperkaj

Recommended Posts

R* is in mijn optiek wel altijd een kei geweest in het niet tot mondjesmaat vrijgeven van informatie. Ik denk dat we in een gameplaytrailer vast wel even een stukje HUD zien, maar dat men die dan even toont en de rest van de gameplayvideo uitzet. Tenslotte hoort het uitzetten van de HUD óók bij GTA, ik speel vaak en graag zonder.

Als we dan een stukje minimap zien zal het wel een ministukje zijn denk ik. :puh: Ik wordt liever verrast bij het spelen van de game dan dat ik vooraf al veel weet, dan is het veel leuker. Natuurlijk kan ik hier op het forum niet de topics met gevonden info negeren, maar buiten dat hoop ik dat we in een gameplaytrailer niet te veel zien. Ik verwacht wat indrukwekkend closeup beeldmateriaal, misschien wel een skyline maar meer ook niet.

Over de map zelf; zoals hij tot nu toe is gezien en improvisorisch in elkaar geplakt, maakt hij wel een erg goeie indruk. In IV miste ik echt de countryside om eens uit het beton van de stad te kunnen, in RDR had ik het tegenovergestelde juist. Zoals het er nu uitziet wordt het een mooie mix tussen die twee en dat spreekt mij erg aan!

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 89
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • thebig

    15

  • Phoenyxar

    12

  • GrandTheftHaye

    9

  • NandroDavids

    8

Als die mensen met de HUD zouden hebben gespeeld, zou er al veel meer bekend zijn, lijkt me. We hebben hier wel een topic met een vermoeden, maar niemand heeft het echt bevestigd. Lijkt me dus dat R* de HUD iut had staan.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb trouwens nooit zonder HUD gespeeld, is dt wat? :puh:

Zeker aan te raden, verhoogd de moeilijkheidsgraad en verhoogt het realisme vind ik. ;)

Als je te voet bent wel ja, maar in auto's is dat eigenlijk geen probleem aangezien deze toch GPS hebben.

Enkel je health, armor en special ability balkje zijn vrij onrealistisch. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Je kan ook de navigatie stem gebruiken om nasr je waypoint te rijden. Dat doe ik dan, HUD-loos. :D En bij oude wagens waar geen stem in de navigatie zit is het gewoon maar zoeken. (met af en toe spieken naar de route op de menu map uiteraard ;) )

Link to comment
Delen op andere websites

Als die mensen met de HUD zouden hebben gespeeld, zou er al veel meer bekend zijn, lijkt me. We hebben hier wel een topic met een vermoeden, maar niemand heeft het echt bevestigd. Lijkt me dus dat R* de HUD iut had staan.

Ze hebben met de HUD gespeeld, en ook bekend gemaakt hoe deze eruit ziet :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik snap niet waarom je zonder HUD zou spelen, het enige wat je dan doet is zorgen dat je langer ergens naar moet zoeken en je langer bezig bent. Snap niet hoe dat het zoveel moeilijker zou maken. Zelfs zonder ammo en health balkje valt dat volgens mij nog wel mee.

Link to comment
Delen op andere websites

Als die mensen met de HUD zouden hebben gespeeld, zou er al veel meer bekend zijn, lijkt me. We hebben hier wel een topic met een vermoeden, maar niemand heeft het echt bevestigd. Lijkt me dus dat R* de HUD iut had staan.

Ze hebben met de HUD gespeeld, en ook bekend gemaakt hoe deze eruit ziet :puh:

Naar mijn weten was dat ene topic met de HUD alleen een vermoeden hoe het eruit kon zien. Het trok op niets ook. De echte HUD is naar mijn weten nog niet bekend gemaakt, anders hadden game magazines daar veel meer aandacht aan gegeven.

Als je health op het laagste zit, ga je automatisch veel voorzichtiger zijn of terugrennen naar een automaat. Als je echt geen idee hebt hoeveel health je nog hebt, moet je echt altijd alert zijn en elke keer dat je een kans ziet je health op te krikken die met beide handen nemen. Ik kan me voorstellen dat zonder de HUD GTA veel uitdagender is. Heb het wel nog nooit geprobeerd.

Bewerkt: door thebig
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb het onderstaande bericht denk ik in het verkeerde onderwerp gepost, daarom plaats ik 'm nogmaals hier: (sorry :$)

F4t4l1ty op gtaforums.com heeft een mooie plattegrond gemaakt waar hij verscheidene afbeeldingen in heeft verwerkt.

De afbeelding is hier te vinden in hoge resolutie. (Let op: het is een afbeelding van 9,5 MB groot!)

Na het zien van die plattegrond kan ik de oude plattegrond met een beetje perspectief zien, conclusie: Los Santos ziet er nu groter uit dan eerst! :*D

Edit: Dit lijkt mij ook een mooie post!

>>> Door VWO-er: Ik heb 'm in het andere topic even voor je verwijderd ;)<<<

Bewerkt: door VWO-er
Link to comment
Delen op andere websites

Het perspectief op die berg is alleszins gedraaid dus het is moeilijk te zeggen hoe groot zijn gehele afdruk is. Het is natuurlijk heel goed mogelijk, maar dan gok ik dat er langs de kan van de Alamo Sea ook een gigantisch plateau ligt met veel weggetjes. Ik krijg van deze map enorm veel zin om te spelen.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...