Jump to content

Bijna 10 jaar GTAGames!


Dutchy3010

Recommended Posts

GTAGames.nl afbeelding
Op 22 oktober 2003 ging de eerste versie van GTAGames online. Sindsdien is er veel veranderd. Veel functies zijn toegevoegd, de nieuws/download site en het forum zijn samengevoegd, WikiGTA kwam online, en ga zo maar door. Het werd een echte community, de site groeide en groeide. Inmiddels heeft de website meer dan 100.000 leden, zijn er meer dan 2 miljoen posts geplaatst en is WikiGTA bijna 120.000 keer bewerkt door de medewerkers.

Dit jubileum, het tweede lustrum, kunnen we uiteraard niet onopgemerkt voorbij laten gaan. Daarom hebben wij een feestforum geopend met de toepasselijke naam 10 jaar GTAGames. In dit subforum zullen we een aantal leuke activiteiten organiseren, of beter gezegd: daar worden de topics e.d. aangemaakt met betrekking tot deze activiteiten. Soms zullen ze uiteraard ergens anders plaatsvinden, zoals in de chat, een ander subforum of in een GTA spel.

In dit subforum staat nu nog niet zo heel erg veel. Je kunt wel alvast een kijkje nemen in de (voorlopige) kalender. Pin ons er niet op vast, het kan altijd anders lopen natuurlijk! Er kunnen activiteiten worden geschrapt, maar er kunnen ook activiteiten worden toegevoegd. Uiteraard zal dit topic aangepast worden in de loop van de tijd. Op dit moment zijn er nog geen activiteiten, maar dat gaat spoedig veranderen (a.s. zondag komt de eerste al online!).

Verder stellen wij jullie meningen en ideeën erg op prijs. Daarmee verband houdend staan er nu twee topics in het feestforum. Allereerst het topic voor ideeën met betrekking tot het jubileum. Wij hebben al aardig wat activiteiten in petto voor jullie, maar extra ideeën kunnen uiteraard geen kwaad. Ten tweede, misschien nog wel belangrijker, is het topic omtrent verbeterpunten voor GTAGames.nl. Over de jaren heen is van alles veranderd, en wij zouden graag jullie verbeterpunten/opinie hierover willen hebben. We kunnen niet beloven dat we alles veranderen zoals jullie willen, maar uiteraard kunnen we er wel naar luisteren en het bij toekomstige beslissingen in ons achterhoofd houden!

Tot slot wil ik jullie allemaal veel plezier wensen tijdens deze maanden in de aanloop naar het tweede lustrum. Deze website zou geen 10 jaar bestaan hebben als jullie niet al die tijd zo enthousiast zijn geweest. Leden komen en leden gaan, maar wij zijn iedereen dankbaar die, een kleine dan wel een grote, bijdrage hebben geleverd aan dit forum. Deze maandjes van activiteiten zijn ons bedankje aan jullie, wij hopen dat jullie daar veel plezier aan beleven. Enjoy!
Link to comment
Delen op andere websites

Goed dat hier ruim van tevoren aan wordt gedacht. Zo'n tienjarig bestaan kunnen we natuurlijk niet stilletjes voorbij laten gaan. GTA V en één groot feest van het tienjarig bestaan, wat willen we nog meer? Alvast gefeliciteerd Joriz, de crew, en alle leden. Ik denk niet dat iemand had gedacht dat het forum zou uitgroeien naar wat het nu is. Op het forum. :bier:

Link to comment
Delen op andere websites

"Zondag 25 augustus Admins (laten zich) Strippen"

Die zondag houd ik vrij.

^_^

Onthoud dat alleen startdatum erin staat... Dus bijvoorbeeld dag van begin inschrijvingen. Tegen die tijd krijg je middels een topic meer informatie! :)

Link to comment
Delen op andere websites

Goed dat hier ruim van tevoren aan wordt gedacht. Zo'n tienjarig bestaan kunnen we natuurlijk niet stilletjes voorbij laten gaan. GTA V en één groot feest van het tienjarig bestaan, wat willen we nog meer? Alvast gefeliciteerd Joriz, de crew, en alle leden. Ik denk niet dat iemand had gedacht dat het forum zou uitgroeien naar wat het nu is. Op het forum. :bier:

10 jaar is inderdaad misschien wel een van de grootste mijlpalen die we zullen halen. Ik zie het forum moeilijk over 20 jaar wanneer de meeste crewleden gepensioneerd zijn, en GTA VII spelen. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Leuk, dat jullie op deze feestelijke manier stil staan bij het tienjarig jubileum! Nu maar hopen dat ik er zoveel mogelijk bij kan zijn, dingen als ''DJ Jet in de Chat'', ''Admins (laten zich) Strippen'' en uiteraard de MTA meetings lijken veelbelovend, die wil ik uiteraard niet missen. :puh:

Top! :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik hoop aanwezig te kunnen zijn bij de evenementen. Ik wil GTAForum bedanken voor de leuke tijd die ik hier heb gehad, en ik hoop ook nog een leuke tijd aanwezig te kunnen zijn. Daarnaast wil ik GTAForum/WikiGTA/GTAGames bedanken voor hun inzet de afgelopen periodes.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...