Jump to content

Nieuwe tv voor Xbox One


AA92

Recommended Posts

Hallo,

ik heb me zojuist aangemeld op dit forum,

Maar ik ben niet nieuw haha. Ik had namelijk een account hier in het hele begin van dit forum, maar hier ben ik zeker 2 jaar niet meer opgeweest en nu kon ik niet meer inloggen.

Maar nu mijn vraag, Lijkt jullie dit een goede (toekomstgerichte (xbox one?)) TV? En voor het geld een van de beste?

LG 42LM3450

Passief 3D met Dual Play, Full HD LED 42''.

Ik heb op dit moment een 32'' HD Ready tv van samsung, maar deze wil ik graag vervangen voor een grotere tv.

Als iemand trouwens geïnteressert is in deze tv hoor ik het graag!

Grtzzz

Link to comment
Delen op andere websites

Je kunt op dit forum advies vragen over T.V's. Maar het is niet de bedoeling dat we hier spullen gaan verkopen, www.marktplaats.nl is hier een goede oplossing voor. Hoewel je daar misschien een kleine bijdrage moet betalen voor de advertentie.

Bewerkt: door .Whoopdidoo.
Link to comment
Delen op andere websites

Beste AA92.

Voor wat betreft de inloggegevens van je oude account kan je beter even een van de admins contacten, zij kunnen je daar bij helpen. Voor wat betreft dit topic, we gaan het hier niet over de verkoop van jouw oude tv hebben, zoals .Whoopdidoo. al heeft uitgelegd. Zolang dit topic gaat over advies over een nieuwe tv laat ik het open, anders wordt het gesloten.

Link to comment
Delen op andere websites

De tv is reeds al verkocht, ik begrijp je reactie.

Nu is bij mij echter de twijfel tussen 2 tv's. Namelijk de:

LG 42LM3450

LG 42LM615S

Er zijn 2 verschillen.

De LG 42LM3450 is 100hz en de 42LM615S is 200hz.

Het andere verschil is namelijk 50 euro.

Is het het waard om voor 50 euro meer een 200hz tv aan te schaffen?

Alvast bedankt!

Link to comment
Delen op andere websites

Op zich is er weinig verschil tussen 100hz en 200hz. Het verschil wordt onder andere op de site van de Consumentenbond uitgelegd. Als jij vooral damwedstrijden volgt of het paringsritueel van schildpadden, dan kan je prima uit de voeten met 100hz. Maar kijk je graag sportwedstrijden waarbij het allemaal snel gaat of wil je games spelen waarbij achter elkaar de vijanden opduiken, dan is een 200hz zeker aan te bevelen. Persoonlijk zou ik voor 200hz gaan, zodat ik me er later niet aan ga irriteren als die kleine verschillen zichtbaar worden. Maar het ligt natuurlijk ook aan je bestedingslimiet, of je het het geld waard vindt.

Link to comment
Delen op andere websites

Oke bedankt voor je reactie Guardian, Ik denk dat ik voor de 615S ga.

Nog een vraagje, hogere frequentie betekend ook hogere responstijd?

Herstel, ik bedoel hogere frequentie betekend lagere responstijd?

>>> Door Guardian1980: Je kan je bericht bewerken door op "Bewerken" te klikken.<<<

Link to comment
Delen op andere websites

Bedankt voor de reacties, ik heb zojuist de 42LM615S besteld, ik kon hem ergens voor een meerprijs tegenover de andere tv van €35 krijgen. Voor dat geld pak je toch wel de dubbele frequentie en mooier design :D. voor €50 meer kon ik dezelfde tv met SMART krijgen, maar dat vind ik persoonlijk nog niet ontwikkeld genoeg om te willen hebben, en daarbij maakt de Xbox One ook een smart tv van je tv.

Link to comment
Delen op andere websites

Hallo,

Ik ben op zoek naar een nieuwe TV voor de nieuwe xbox one. Ik zoek een zo goedkoop mogelijke tv. Naar mijn weten zijn de enige eisen voor de tv dat het minimal 720p HD is en dat er EEN HDMI aansluiting op moet zitten (Kan iemand dit bevestigen). Ik heb enkele full HD TV's gezien van rond de 200 euro. Op dit moment zit ik te twijfelen tussen de volgende 3 TV's:

- Samsung 24"S24B350H LED

- Samsung 21.5" S22B350H LED

- LG 21.5" 22EA63V-P IPS

Ik gebruik de TV echt alleen voor het spelen op de toekomstige xbox one.

Zou iemand mij advies kunnen geven?

Alvast bedankt.

>>> Door Guardian1980: Jouw topic samengevoegd met een ander topic over een nieuwe tv voor de Xbox One.<<<

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...