Dotz Geplaatst: 14 maart 2014 Rapport Geplaatst: 14 maart 2014 Mijn mooiste GTA moment was de eerste keer dat ik GTA Liberty City Stories opstartte en rondreed door de stad.. Ik had GTA III, mijn favoriete GTA, al zo'n twee jaar niet opgestart! Het was een feestje van herkenning en nostalgie! Reageren
TekaLoca Geplaatst: 14 maart 2014 Rapport Geplaatst: 14 maart 2014 Toen ik bij m'n favoriete neef eventjes op zijn PS2 Vice City mocht spelen. Ik had nog geen idee wat GTA was, of dat het zelfs bestond, en dan krijg je zo iets voorgeschoteld. Fantastisch gewoon Reageren
StudioFreak Geplaatst: 16 maart 2014 Rapport Geplaatst: 16 maart 2014 Klinkt misschien raar, maar de eerte keer dat ik het hidden universe ontdekte in GTA: San Andreas, dat was gewoon gelweldig. Dat gevoel... echt van 'yes, eindelijk!' :klap: Reageren
Kaitjee98 Geplaatst: 16 maart 2014 Rapport Geplaatst: 16 maart 2014 Het gevoel toen ik GTA V in m'n ps3 deed. Ik had hiervoor al vele GTA's gespeeld, maar ik was nog nooit zo gespannen als nu. De game heeft mijn verwachtingen dubbel en dwars waargemaakt. Reageren
TheuNauz Geplaatst: 17 maart 2014 Rapport Geplaatst: 17 maart 2014 (bewerkt) Ik heb zo veel mooie momenten Maar goed: mijn allermooiste moment is denk ik toch wanneer ik voor de aller eerste keer, de aller eerste cutscene van GTA San Andreas zag. ''After five years on the East Coast.. it was time to go home..'' Moooooi Bewerkt: 17 maart 2014 door TheuNauz Reageren
Ezra24rct3 Geplaatst: 18 maart 2014 Rapport Geplaatst: 18 maart 2014 Dat ik mijn aller eerste pre- order ging afhalen en dat dat ook nog eens GTA V is. Ik heb toen bij de Lidl niks anders gedaan dan naar die disc staren Reageren
.PhoeniX. Geplaatst: 14 september 2014 Rapport Geplaatst: 14 september 2014 Toen ik GTA V uitspeelde, het was de eerste GTA die ik heb uitgespeeld. Reageren
Danger_dog_guy_7 Geplaatst: 14 september 2014 Rapport Geplaatst: 14 september 2014 Toen ik voor het allereerst gta speelde bij m'n nicht (ja...inderdaad). Het was gta vice city en ik pikte die vibe meteen op. Auto's jatten en hoeren in elkaar slaan was het leukst. Maar als ik politie achter me aan had gaf ik de controller toch maar weer aan m'n nicht... Reageren
JJ-B Geplaatst: 15 september 2014 Rapport Geplaatst: 15 september 2014 kweet het niet eigenlijk. Ik vind wel meerdere momenten leuk in gta. Reageren
Twanofzo Geplaatst: 16 september 2014 Rapport Geplaatst: 16 september 2014 GTA San Andreas, ik weet nog wat ik tegen iedereen zei die andere games spelen: Wow! Jullie moet echt GTA SA spelen! Zie die graphics :O Reageren
Soccer98 Geplaatst: 16 september 2014 Rapport Geplaatst: 16 september 2014 Dat ik voor het eerst GTA San Andreas ging spelen bij en met vrienden en dat wij telkens overnieuw begonnen om in plaats van die fiets te pakken in de eerste missie, een auto te jatten en die treintunnel doorrijden. Dan zien we wel wat er daarna ging gebeuren (vaak doodgaan omdat we in die kleine dorpjes de verkeerden neersloegen) Reageren
ERRWINS Geplaatst: 16 september 2014 Rapport Geplaatst: 16 september 2014 Ik heb hier best lang over na moeten denken maar mijn mooiste GTA moment was, toen ik voor het eerst FLASH FM aanzette en meteen verliefd werd op Vice City. Reageren
Matthias1999 Geplaatst: 1 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 1 oktober 2014 Toen ik de GTA San Andreas Storyline had uitgespeeld. Reageren
Danger_dog_guy_7 Geplaatst: 1 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 1 oktober 2014 Ik weet niet of dit mn mooiste moment is maar wel een mooie: Ik was gta Vice City aan het spelen en ik had 5 sterren politie, dus Die speciaale politie komt achter je aan (ben de naam kwijt :$ ) Ik had een heli gejat en was bij het vliegveld wat aan het rond Vliegen. Tot ik een schans zag. Ik wachtte de politie op, vloog Laag over de schas en je raad het wel: alle auto's volgden en Ontploften vervolgens allemaal. Dat was mooi Reageren
TrueSkum Geplaatst: 3 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 3 oktober 2014 Dat ik gebieden kon veroveren in San Andreas, vond ik zo'n innovatie in gaming en vooral omdat ik een fan ben van de C&C serie dus toen die optie vrij kwam kwam de tacticus in mij naar boven. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.