.PhoeniX. Geplaatst: 9 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 9 oktober 2014 Toen ik mijn eerste GTA speelde, het was trouwens GTA san andreas. Ik had echter geen flauw benul wat je moest doen, ik wist toen eens niet hoe je een auto moest jatten En ik liep gewoon op straat, mensen in elkaar slaan, maar toen ik een gangster sloeg schoot hij, en ik rende keihard weg. Reageren
iRico Geplaatst: 9 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 9 oktober 2014 Toen ik mijn 2de GTA binnen had: GTA V! Reageren
FireFighter Geplaatst: 22 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2014 Waar ik het meest 'gelukkig' was, dat zou dan op 28 april 2008 geweest zijn, de release date van GTA IV. De eerste 10 minuten in dat spel waren waan-zinnig. Qua nostalgie-gelukkigheid is dat natuurlijk GTA:SA. Ik heb zoveel uren gespeeld en zulke leuke momenten meegemaakt, als ik dat allemaal uit zou typen duurt het nog wel even. Reageren
PrioX Geplaatst: 1 juli 2019 Rapport Geplaatst: 1 juli 2019 Pfff, moeilijke vraag zeg... Mooiste moment was waarschijnlijk toch wel de eerste keer dat ik GTA IV speelde. Net als FireFighter hierboven heb ik de eerste minuten mijn ogen uitgekeken en kon ik haast niet bevatten wat ze met de serie gedaan hadden (in een positieve zin natuurlijk). Het spel heeft daarna, en ik overdrijf niet, ruim drie jaar in mijn Xbox gezeten zonder iets anders gespeeld te hebben. Dat waren tijden... 🤩 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.