Jump to content

vraagje help me aub


bcd_spirit

Recommended Posts

weet er toevallig iemand een mod staan voor een booster spirit in plaats van die piaggio zip? laat me weten waar of kan je het zelf maken met een programme want in zou namelijk graag een booster spirit in het programma houden en kan je ook het gezicht bewerken door bv een plaatje van je eigen in te laden????

Link to comment
Delen op andere websites

Wat is een booster spirit? (Is dit een domme vraag?) :unsure:

Maar je wilt dus een programmatje waarmee je het gezicht van een skin kan veranderen?

een booster spirit is een scooter zoals op deze foto http://www.scooterbase.net/scoot.php?ID=16543 en dat is mijn scoot en ik zou die graag in vice city hebben in plaats van die harleu davidson

en ja ik zou ook graag een programma hebben voor zelf gezichten te maken

Link to comment
Delen op andere websites

welk type van bestand moet je dan openen in  Z-modeler ????????

laat iets weten

Hmmm, dit lijkt me wat moeilijk. Je kunt beter een scooter nemen waar ook Blue prints van zijn..

Je kunt hier een groot aantal blueprints vinden van auto's en misschien ook van scooters. Anders moet je even op goole zoeken.

Als je nog niet eerder met de Z Modeler gewerkt hebt kun je beter even een tutorial bestuderen: Awesysnet Z Modeler Tutorial

Het is best pittig namelijk.

Dit is een Engelse tutorial.

Voor een NL tutorial weer ff zoeken op Google

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...