Jump to content

[V] GTA V Radio Contest: Reactietopic


thebig

Recommended Posts

Ik ben toch wel zeer benieuwd naar een verklaring omtrent het exact hetzelfde noemen van je radiostation, en dan ook nog eens bijna dezelfde muziekstijl. :puh:

Kennelij hadden beide personen een project met de naam begonnen, en ze vonden het beide een goede naam voor het station. Er is hier verder niks verdachts mee.

Dankuwel voor uw politiek-correcte antwoord, mijnheer!

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 98
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Nyltje

    18

  • thebig

    15

  • Faenty.

    12

  • Foreigner97

    11

Je stemt jezelf weg als je op jezelf stemt, je kan beter stemmen op een goede concurrent ( :7)

Dat is flauw, ik vind wel dat iedereen op de slechte moet stemmen en niet op de beste, omdat die zou goed is. Ik hoop dat iedereen dit ook doet anders is het echt heel onsportief... (ik zeg niet dat jij het doet, maar even in het algemeen :puh:)
Link to comment
Delen op andere websites

Wat een vreemde uitslag. Ik vind het uitvallen van één van de twee bijzonder onterecht, zeker in vergelijking met andere stations waarop gestemd mocht worden. Maar ach, wie ben ik, blijkbaar heeft de rest van het forum een andere kijk op dat soort dingen. :puh:

In ieder geval dank aan de twee heren voor het deelnemen.

Edit: Aan de spelleiding: zou de uitslag van het stemmen bekend mogen worden? Daar ben ik wel benieuwd naar.

Bewerkt: door Die Hard
Link to comment
Delen op andere websites

Wat een vreemde uitslag. Ik vind het uitvallen van één van de twee bijzonder onterecht, zeker in vergelijking met andere stations waarop gestemd mocht worden. Maar ach, wie ben ik, blijkbaar heeft de rest van het forum een andere kijk op dat soort dingen. :puh:

In ieder geval dank aan de twee heren voor het deelnemen.

Edit: Aan de spelleiding: zou de uitslag van het stemmen bekend mogen worden? Daar ben ik wel benieuwd naar.

Aan het eidne van de contest zullen we alles publiceren :)

Link to comment
Delen op andere websites

Wij doen dit om de spanning wat in de contest te houden. Zouden wij de tussenstand publiceren, dan kan het zijn dat één van de stations die nu hoog scoort, straks minder punten krijgt omdat andere forumleden het er niet mee eens zijn. Ook zou een eventuele winnaar al bekend kunnen worden. Het station met de meeste stemmen zal een grotere kans hebben om te winnen dan de rest.

Het is net Wie is de Mol, men weet wat er wordt gemaakt door de medekandidaten, maar het is niet bekend wie wat maakt, en wie dus de winnaar of verliezer kan zijn.

Nogmaals hebben wij niet aan de afvallers verplicht om hun mond te houden, maar het zou het spel wel net een beetje spannender maken als ze er niks over uit laten.

Link to comment
Delen op andere websites

Als deelnemer moet je elke ronde een resultaat inzetten alsof je op het randje van de uitschakeling staat, je mag er nooit vanuit gaan dat je beter bent dan een ander.

Bovendien is het lekker spannend zo :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Misschien lig ik er al uit en stel ik nu wel wat vragen over de volgende ronde om mensen op een verkeerd spoor te zetten. Maar dan zou ik dat natuurlijk niet zeggen. Of juist tóch.

In ieder geval, mogen de deelnemers het verhaaltje ook als auto-biografie schrijven, dus verteld vanuit eerste persoon? Ten tweede, is het de deelnemers toegestaan om een plaatje van 500 x 500 én een tekst van 600 woorden te schrijven? Of sluit het één het ander uit?

Link to comment
Delen op andere websites

Misschien lig ik er al uit en stel ik nu wel wat vragen over de volgende ronde om mensen op een verkeerd spoor te zetten. Maar dan zou ik dat natuurlijk niet zeggen. Of juist tóch.

In ieder geval, mogen de deelnemers het verhaaltje ook als auto-biografie schrijven, dus verteld vanuit eerste persoon? Ten tweede, is het de deelnemers toegestaan om een plaatje van 500 x 500 én een tekst van 600 woorden te schrijven? Of sluit het één het ander uit?

Je mag beide, en je amg de opdracht zo invullen als jij dat wilt, dus de ik-persoon mag gewoon.

Link to comment
Delen op andere websites

Moet de biografie over de geschiedenis van die persoon gaan? Spacy heeft mij uitgelegd: Biografie = levensverhaal. :puh: Ik weet niet wat biografie betekent.

Ow laat maar ik heb niet goed gelezen:

Opdracht 2

Dan wordt het alweer tijd voor opdracht 2. Door de stemming zijn we niet in ons opzet geslaagd om die perfect om middernacht te posten. Hopelijk wordt dit ons niet kwalijk genomen.

In de vorige ronde hebben jullie de basis voor jullie radiozender gelegd, in deze ronde zal het de bedoeling zijn jullie verder te profileren als radiozender. Jullie naam, slogan en logo kunnen dan nog zo goed zijn, het blijft toch nog altijd de presentator die het karakter van de zender bepaalt.

De opdracht is dus simpel: schrijf een biografie over die presentator. Geslacht, klederdracht, uiterlijk, accent, piercings op verborgen plaatsen, jeugdjaren: de interessante dingen dus. Hou er echter wel rekening mee dat deze maar 600 woorden mag tellen. Om woorden te besparen is eenfoto toegelaten, maar die mag maximum 500x500 meten.

Jullie hebben tot woensdag, 10 juli 2013, 23u59 om jullie inzending via een PB naar thebig op te sturen met als titel 'Radio Contest: Opdracht 2'

Daarna zullen de leden zonder invloed van de jury beslissen welke zender blijft voortbestaan.

Veel succes!

Voor vragen en discussies hebben we nog altijd het reactietopic.

Bewerkt: door nyltje
Link to comment
Delen op andere websites

Het is natuurlijk niet verplicht om over al die bovenstaande dingen te schrijven, je neemt alles wat je belangrijk vindt uit het leven van je presentator. Als je dus enkel zijn huidige situatie wilt schetsen, dan doe je dat. Als je presentator zo geheimzinnig is dat men enkel dingen over zijn jeugd kan vertellen, dan vertel je daarover.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...