Jump to content

[V] GTA V Radio Contest: Reactietopic


thebig

Recommended Posts

  • Reacties 98
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Nyltje

    18

  • thebig

    15

  • Faenty.

    12

  • Foreigner97

    11

Leuk initiatief, weer eens iets heel anders, daar houd ik wel van. Zelf zal ik niet meedoen, maar dat is vooral omdat ik al zo'n overvolle agenda heb. Wel heb ik een vraag/opmerking: Deze contest wordt georganiseerd door Sans Scrupules, en ook bestaat de jury uit leden van die gang. Dan vind ik het wel bijzonder dat iemand van die bewuste gang, ik zal geen naam noemen, aan deze contest kan deelnemen. Om enige vorm van belangenverstrengeling te voorkomen, zou ik hier iets aan doen.

Link to comment
Delen op andere websites

Terechte opmerking, maar ik kan verzekeren dat er geen sprake is van belangenvermenging. Toen deccontest werd uitgewerkt hadden de leden de keuze om mee te werken als jury of zich afzijdig te houden. Spacy koos voor dit laatste.

De jury zal onpartijdig jureren zelfs al zit er een ganglid in de contest. De jury wordt ook niet elke ronde gebruikt het merendeel van de rondes beslissen de leden voor 100%

Link to comment
Delen op andere websites

Erg leuk idee!! Ik zit te twijfelen als ik meedoe, maar het is dus dat je als feite een eigen radiostation maakt. En dat dan helemaal uitwerkt? Ik twijfel. Maar ik heb natuurlijk de tijd om erover na te denken! :D

Link to comment
Delen op andere websites

Leuk initiatief, weer eens iets heel anders, daar houd ik wel van. Zelf zal ik niet meedoen, maar dat is vooral omdat ik al zo'n overvolle agenda heb. Wel heb ik een vraag/opmerking: Deze contest wordt georganiseerd door Sans Scrupules, en ook bestaat de jury uit leden van die gang. Dan vind ik het wel bijzonder dat iemand van die bewuste gang, ik zal geen naam noemen, aan deze contest kan deelnemen. Om enige vorm van belangenverstrengeling te voorkomen, zou ik hier iets aan doen.

Aangezien de ronde(s) waarbij de jury aante pas komt wat later komen is er sowieso al en kans dat Spacy er dan al uit ligt, maar ook als spacy er dan nog in zou zitten zal het natuulijk onpartijdig gaan. Wel kunnen we nog even kijken naar mogelijkheden om het nog eerlijker te maken. :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Het enige is dat ik wist dat er iets genaamd "Radio Contest" ging komen. Ik had meer zin om mee te doen dan in organiseren/jureren dus daarom besloot ik er verder niet bij betrokken te zijn en heb ik iedereen gesommeerd om er vooral niet over te praten waar ik bij ben. Verder weet ik niet meer van de inhoud af dan een ieder ander, dus ik ervaar het niet echt als een voordeel.

Verder is het dan maar een kwestie van vertrouwen dat ik geen belang heb bij winnen op oneerlijke wijze.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik snap het nog niet helemaal. Moet je nou elke keer een nummer dat bij Gta past toevoegen want bij het kopje 'Wat?' snapte ik er echt helemaal niks van omdat er een stom woord in zat. (aspect) Op internet stonde er ook lekker duidelijke beschrijvingen bij dus ik snapte heel die zin niet. xD (15 jarige jochies hea :puh:)

Trouwens de zin: Als deelnemer is het de bedoeling je eigen radiozender te maken. Per ronde zal er een ander aspect van het radiostation uitgebouwd/aangevuld moeten worden.

Bewerkt: door nyltje
Link to comment
Delen op andere websites

Ik kan er nog niet echt diep op ingaan, want anders verraad ik alle rondes, maar met 'verschillende aspecten' bedoel ik dat we ons steeds op een ander onderdeel van een radiozender gaan focussen. Als ik je bericht lees, denk ik dat jij alleen denkt dat je telkens een liedje aan je radiozender gaat moeten toevoegen, maar dat is niet zo. In één ronde zal je bv een liedje voor je radiozender moeten kiezen en in een andere ronde zal je iets totaal anders moeten doen. Natuurlijk houdt alles verband met een radiozender (specifieker: een radiozender in GTA).

Link to comment
Delen op andere websites

Je zit inderdaad een beetje fout. Als een opdracht zou zijn: stuur een liedje in dat met rock te maken heeft, moet dit niet per se een liedje zijn uit GTA. Je mag zelf een rocklied kiezen. Het beste rocklied wint dan.

Ik wil wel even duidelijk maken dat dit nooit een opdracht gaat zijn en dat je als deelnemer veel vrij gaat mogen kiezen welke kant je op wilt met je radiozender. Wij geven een bepaald onderdeel dat je moet uitwerken en dan mag je zelf kiezen hoe je dat invult.

Link to comment
Delen op andere websites

nyltje, ik denk dat het idee van de contest vooral is dat je steeds een bepaald gedeelte van de zender uitwerkt. Dat kan de ene keer, zoals jij zegt, de tracklist zijn, en een andere keer het logo of het achtergrondverhaal van de presentator. Ik krijg helemaal niets mee van wat er achter de schermen gebeurt hoor, maar ik denk dat je daar een beetje van uit moet gaan.

Link to comment
Delen op andere websites

Inderdaad. Je moet je alleszins geen zorgen maken. Telkens als er een nieuwe ronde zal worden aangekondigd, wordt er duidelijk aangegeven wat de bedoeling is. Als je dan nog bijkomende vragen zou hebben, staat dit topic nog altijd open.

Link to comment
Delen op andere websites

Het wordt allemaal mettertijd duidelijk. We willen gewoon voor een heel klein beetje verrassing zorgen. Er zijn zeker rondes die jullie zullen zien aankomen gedurende de wedstrijd, maar hopelijk ook een paar waar je niet aan gedacht had.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...