Jump to content

Le Mans 2013


Jacky-2007

Recommended Posts

Normaal gesproken ben ik niet zo'n fanatieke sportliefhebber, maar sommige evenementen vind ik enorm leuk om te volgen. De 24 uur van Le Mans is zo'n evenement!

Sinds vanmiddag drie uur wordt er gereden, en op zondagmiddag drie uur is de finish. Voor wie mee wil genieten, de live stream.



Voor de leden die nu echt met een denkrimpel zitten; ik vind het gewoon tof om de wat grotere sportevenementen in ieder geval deels te bekijken met mijn zoontje, is wat mij betreft onderdeel van opvoeden.

;) En uiteraard, als hij de wagens in een game als Forza al gaaf vindt, dan vindt hij dit logischerwijs ook "vet cool"! :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

En als echte ramptoerist is dat dan 't enige wat ik van deze 24 uur van Le Mans heb gezien :7

Ik vind het een totaal oninteressant evenement. Sowieso heb ik niet veel met auto- en motorsport, dus dat helpt niet echt, en 24 uur is dan helemaal veel te lang naar mijn idee. Maar goed, voor autosport-liefhebbers is dit dan hetzelfde als een lange bergetappe bij het wielrennen voor mij is?

Link to comment
Delen op andere websites

Maar goed, voor autosport-liefhebbers is dit dan hetzelfde als een lange bergetappe bij het wielrennen voor mij is?

Wellicht, zal de beste vergelijking zijn op dat gebied.

Zelf houd ik enorm van de 24 heurs, heb er al elk jaar naar gekeken, jammergenoeg dit jaar veel minder dan ik anders doe. Vorig jaar was de finish nu éénmaal episch, dat zal er dit jaar niet inzitten als ik het zo zie. Volgend jaar beter voor mij, hopelijk.

En spijtig nieuws rond Allan Simonsen, had ik niet verwacht.

Link to comment
Delen op andere websites

Top voor het linken naar livestream :)

Kijk het niet altijd , alleen als ik het toevallig tegenkom.

Prachtige cockpit views van de Lp`s .

Toch weer een prachtig gezicht hoe sommige coureurs als een mess door het verkeer snijden.

Houdt het ook het interessant , denk dat de slimmere wel 2keer zich bedenken voor het inhalen.

Regen regen regen :D

Wie o wie staat nog op slicks!

Edit minuutje later: 1 al eraf door regen

maak er maar 2 van!

Rest In Peace Allan Simonsen :(

Bewerkt: door EnergyCorse
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...