Jump to content

(WIP] the future of vice


Tim

Recommended Posts

ik ben nu bezig met een mod, de future of vice, deze mod verandert vc in een toekomstige stad,

nu ziet het er nog niet zo mooi uit, maar daar komt verandering in, er komen bijvoorbeeld allerlei lichteffecten op de gebouwen

maar ik kan deze mod niet alleen af, ik zoek mensen die mee willen helpen, je moet kunnen modellen, en het moet persee met 3ds max 7 gebeuren, het modelen gaat niet per gebouwtje, er word in een keer een deel van een stadsgedeelte gemodelleert,

ik wil het als volgt gaan doen, de mensen die samen aan een deel werken, moeten goed samenwerken, het werk gaat zo te pas.

Een iemand maakt dus bijvoorbeeld een aantal gebouwen, tussen die gebouwen maakt de ander weer de wegen en zo gaat het door.

Het moet wel op volgorde worden gedaan, dus als bijvoorbeeld iemand klaar is, dan geeft hij zijn model door aan degene met wie hij samewerkt, deze maakt dan tussen die gebouwtjes bijvoorbeeld de wegen, de wegen moeten wel in de lucht staan

je mag zelf een stijl verzinnen,maar het mogen geen gebouwen zijn die zweven, en ze mogen ook niet te verschillend zijn,

dus, heb je interesse meld je dan wel aan

p.s. hier is mijn screen, de mod zal denk ik niet zo lang duren als GTI, als we goed doorwerken

het is wat slordig gemapt, maar dat pas ik zeker aan

;) Tim

post-75-1121285651.jpg

Bewerkt: door Tim
Link to comment
Delen op andere websites

Ik wil wel mee helpen, heb allleen een map probleem, maar wil wel mee werken met mappen, als jij het scripten kan doen als t nodig is

zou dit mogen zoja, stuur ff je MSN voor bter contact lijkt me handig

Link to comment
Delen op andere websites

nee, ik denk dat ik er mee stop, deze mod is te groot voor mij, ik ben pas een beginner, en ik ben helemaal in stress als ik die mod moet maken, omdat het dan niet werkt, of niet lukt

sorry voor de zoveelste keer

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...