Jump to content

GTA SAMP vraag


mercbs

Recommended Posts

Ik ben nu 2 dagen GTA SAMP aan het spelen, maar sommige tegenstanders gaan helemaal niet dood of heel moeilijk, weet iemand hoe dit komt? Zelf ben ik altijd wel redelijk snel neergeschoten. En dan heb ik nog een vraag: op welke server(s) spelen jullie het meest GTA SAMP?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben nu 2 dagen GTA SAMP aan het spelen, maar sommige tegenstanders gaan helemaal niet dood of heel moeilijk, weet iemand hoe dit komt? Zelf ben ik altijd wel redelijk snel neergeschoten. En dan heb ik nog een vraag: op welke server(s) spelen jullie het meest GTA SAMP?

Het komt waarschijnlijk door lag, die jijzelf of de ander heeft. Het zou ook kunnen dat sommigen'body armor' hebben. Het is niet de bedoeling dat we adverteren maar je kunt het beste op het SA-MP forum even kijken, dan kan je zelf kiezen wat je het leukst lijkt en het dan proberen!

Link to comment
Delen op andere websites

De sync is niet altijd optimaal. Je moet een beetje proberen te schieten op de plaats waar die persoon een halve seconde later zal zijn. Voor degelijke servers neem je best een kijkje op de Hosted tab. Er zit wat rommel tussen maar de meeste servers zijn degelijk en hebben veel spelers.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...